 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orzeł175
Młodszy majster

Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:08, 21 Lip 2009 Temat postu: Cylinder jawa 356 a 353 |
|
|
Witam jestem na etapie remontu silnika no i tak mam cylinder z epoki śliczny po IV szlifie z tłokiem,ale brakuje mi pierścionków i nigdzie nie mogę ich dokupić.Czy cylinder od jawy 250 353 będzie pasował pod wał itp do 356 kupił bym cylinder od 353 i zrobił szlif i śmigał na nim.Drugie pytanie to takie gdzie kupić tłok do 356 na obojętnie który szlif byle był pod szlif do cylka i pierścionki do tego,ponieważ zrobiłbym szlif obecnego cylka ale nie wiem od czego dobrać tłoka z pierścionkami.I jeszcze jedno pytanie chce zrobić regeneracje wału 356 ale powiedzieli mi że muszę mieć łożysko i korbowód nowy a skąd ja teraz to wezmę.Co radzicie.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubanaba
Fachowiec

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podl./Lublin
|
Wysłany: Wto 19:54, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Siema!
1. Cylinder od 250 nie podejdzie, raz że tłok w 175 ma mniejszą średnicą (chyba ok 1 cm), inny korbowód, pewnie inny wał, inna budowa karterów i jeszcze pewnie cała masa innych powodów
2. Pierścionki myślę że można dobrać od nowszej cezetki 175, może i 350 ale glowy nie dam, może podjedz do sklepu z cylindrem i tłokiem i poprzymierzaj - musi sie on mieścić w rowkach tłoka, musi sie zmieścić i w cylindrze - z luzem "na żyletkę"
3. Tłok powinien pasować od nowszej CZ 175 z lat 70-tych
4. Korbowód też, zresztą chyba kolega cochise śmiga swoja cezetką na nowym tłoku i korbowodzie - różnica jest tylko w otworze na sworzeń - musiałbyś wytoczyć nową tulejkę jeżeli chciałbyś założyć tłok i cylinder który masz po pierwszym szlifie
5. Za częściami podzwoń po sklepach internetowych, zresztą i innych tematach na forum powinne być linki do nich, ew allegro. Ale skoro ja zaopatrzyłem się w Białej Podlaskiej to w każdym mieście powinieneś coś znaleźć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orzeł175
Młodszy majster

Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:13, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Chłopaki ok wszystko spoko,ale wolałbym więcej info co mam zrobić z tym cylindrem robić szlif jak tak to jaki dać tłok albo skąd dobrać pierścionki do mojego cylindra po IV szlifie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:11, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
o pierścienie na 4 szlif spytaj się na SkuterDębica... a jeśli chodzi o cały majdan związany z pasowaniem cylka, tłoka, robieniem szlifu itd. wszystko znajdziesz na forum
Pzdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 16:56, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tłok kupuj od CZ 175 nowszego typu (lata 70-te, 80-te), pierścienie zakładasz dedykowane do tego właśnie tłoka. Moja maszyna zapierd... że aż miło, nie ma obawy o działanie silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orzeł175
Młodszy majster

Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:45, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ok,ale jeśli zrobię szlif obecnego cylindra na tłok od nowszej cz to czy nie muszę niczego przerabiac tzn tulejki mimośrodowej korbowodu.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 22:58, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jakiej tulejki? Mimośrodowej? I stosuj interpunkcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orzeł175
Młodszy majster

Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:54, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No tak mimośrodowej.A jak inaczej się nazywa tulejka w korbowodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|