Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 175 356 z 1959 - remontu cd.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Czw 21:38, 02 Kwi 2009    Temat postu: Jawa 175 356 z 1959 - remontu cd.

Witam, mam problem otóż po 2 dniach jazdy od zakupu zaczął się problem z redukcją biegu z wyższego do niższego, czyli chcąc wrzucić biegi wyższe nie ma problemu ale np. zredukować z 2 na 1 bądź wyższych starter przeskakuje do pozycji START(odpalania).Samoczynnie się wciska pomimo iż nie używam siły dociskowej Confused czy ktoś może miał podobną sytuację i może się wypowiedzieć w tej kwestii, tak czy inaczej będę raczej rozbierał silnik ale za wczasu chciałbym zaczerpnąć info. Dzięki serdeczne z góry za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Czw 10:59, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Czw 21:41, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Zobacz w jakim stanie jest spręzynka pod walkiem rozrusznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Czw 11:01, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Dzisiaj rozbieram silnik, no i okazuje się że na korbowodzie jest luz i to dość wyczuwalny, lepiej poszukać używanego czy regenerować, i ile taka operacja może mnie mniej więcej kosztować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Czw 12:37, 09 Kwi 2009    Temat postu:

kupisz używany i tez będzie luz lepiej oddać do regeneracji. koszta około 150zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Czw 15:38, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Nowy 420 zł w sklepie także nie wybulę tyle, byłem dzisiaj u gościa od piaskowania, powiedział ok. 100zł za piaskowanie ramy, 2 błotników, obudowy lampy, nie wiem jak jeszcze z bakiem, waszym zdaniem niedużo?

Kolejna kwestia, otóż przy rozpaławianiu silnika zatrzymałem się na 3mającej tylną część karterów elemencie zmiany biegów, poniżej foto, wydaje i się że ten klin który jest na drugim foto w tym elemencie który styka się z elementem podpiętym do linki sprzęgła. próbuje ten klin wybić ale ni mu się widzi wyjść, a nie chce walić na chama więc wole zapytać czy ten klinek jak wyjdzie to zdejmę ten element i z lewej strony wyjdzie mi całość? kurcze nie wiem jak to opisać, ale osoby które rozpaławiały silnik może z kumają o co kaman.
foto nr.1
[link widoczny dla zalogowanych]

foto nr. 2
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Czw 16:16, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
neronman
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miastko

PostWysłany: Czw 20:34, 09 Kwi 2009    Temat postu:

wybijaj kołeczek od dołu do góry musi wyjść

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Czw 22:39, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Dokładnie- ten kołeczek jest lekko stozkowy we wszystkich Jawach i CZ- wybija się go od dołu do góry a wbija od góry do dołu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Czw 22:58, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Dziękuję za info, tak robiłem, ale coś się uwziął i nie bardzo chce wyjść, ale teraz już wiem że na pewno ma opuścić swoje miejsce Very Happy, a wirnik też jest jakoś specjalnie zamocowany, bo za niego się nie dobierałem, ale widzę że ciasno siedzi. A może ktoś posiada instrukcję do Jawy 175 najchętniej w PL? soorka że tak katuję, ale nie chcę nic na chama zrywać.
Pozdrawiam Was serdecznie, dzięki jeszcze raz za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Czw 23:03, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danio
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 19:23, 11 Kwi 2009    Temat postu:

W wirnik należy wkręcić długą śrubę (oczywiście po uprzednim wykręceniu tej m6), to taki samo-ściągacz.
Instrukcja obsługi motocykli Jawa typ 353 i 354


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin