 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Nie 22:11, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam w swojej 356 silnik od 450 i pierwsze cyfry to właśnie 450...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 22:48, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To ciekawe na moich 3 silnikach nie ma takich numerów, a teraz mnie zaciekawiłeś; sypnęła się moja teoria.
A znaki na końcu i początku numeru jakie są?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Nie 23:07, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
kwiatki, zaraz postaram się cyknąć fotkę, (jakieś 30-40min)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez limak1231 dnia Nie 23:32, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 10:32, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Black-dimon u mnie w CZ też na nr ramy i silnika są na początku kwiatki, tak jak na zdjęciu limaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pon 17:09, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
heh....
potwierdza się teoria, że robili jak chcieli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak1231
Młodszy majster

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Małogoszcz
|
Wysłany: Pon 17:26, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nie no na pewno jakaś czeska logika w tym jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pon 19:43, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
.... czeska logika....
mocne, dobrze odzwierciedla sprawę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maroko
Pan Henio
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:12, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witajcie. Wątek stary ale chciałbym doprecyzować pewne nieścisłosci zanim zacznę grzebac przy gaźniku. Jak to w końcu jest z tą śrubą powietrza. Bo z jednej strony:
black-dimon napisał: | powietrze wkręć na max i wykręć trzy i pół obrotu, iglica na środku podziałki. tak być powinno ale co do powietrza i iglicy to później musisz samemu dojść czy wkręcić czy wykręcić jeszcze odrobinę i z iglicą podobnie. musisz słuchać maszyny ona ci powie czego jej brakuje |
a z drugiej strony w serwisówce jest napisane, ze o 3/4obrotu.
[ w ww.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_450/navod/vydano_1960_(2vydani) ] -gaznik 2924SBD12, ale takze dla gaznika M12 (tak mam w swojej serwisowce, polskiej)
tak na marginesie tu jest jeszcze inaczej: [ w ww.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_450/navod/vydano_1960_(2vydani) ]
Więc jak to z tym jest? Komu wierzyć?
ps. sory za te linki ze spacjami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany

Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 14:16, 22 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ustaw tak, aby motor odpalił, a po zagrzaniu wyreguluj metodą opisaną w książce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|