|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
Pan Henio
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:56, 10 Kwi 2013 Temat postu: kopnik - biegi |
|
|
Witam Panowie mam taki dylemat. Kupiłem silnik do 356 z małymi brakami ale w stanie oryginalnym jeszcze nie przepaławiany. Silnik trzyma kompresje, tłok, pirescienie ok ale mam dylemat z biegami. Brakowało m. inn. wałka rozruchu, kopnika czy śruby regulacyjnej sprzegła z prawej strony i wielu innych drobnych rzeczy ale wymienione mogą mieć wpływ na mój problem. Po zakupieniu tych elementów okazało się że wałek wchodzi jak trzeba, mogę obrócić kopnikiem do pozycji startera, mogę uruchomić starter na półksiężycu ale po powrocie kopki do pozycji poziomej kopnik nie odskakuje w pozycje skrzyni i nie można włączyc żadnego biegu. Dodam że na wałku nie ma sprężyny tak jak np w 350TS (tak jest na rysunku w książce co mnie dziwi ale i tak po powrocie nic nie zazębia i można swobodnie wyjąć wałek z kopnikiem. Co może być przyczyną? Czy trzeba dobierać sie do skrzyni ? Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Śro 10:28, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 16:42, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
W 356 nie ma dużej sprężyny która jest NA wałku, tylko jest mniejsza sprężynka umieszczona w otworze wywierconym w końcu wałka, który wchodzi do wybieraka biegów.
Rysunek od 250 ale tam jest tak samo
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
Pan Henio
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:17, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ok, to miałoby sens bo w wałku jest otwór i zastanawiało mnie po co on jest, tyle że mając jakieś tam doswiadczenie tłumaczyłem to tym że wałek mógł pasować do innych modeli silnika więc szli hurtowo. Teraz czas na poszukiwanie odpowiedniej sprężynki. Dzięki muczos.
Czy ktoś może rozszyfreować oznaczenia na tłoku TK 20 (w kółeczku), U (nad nim) V i najwyraźniejsze oznaczenie 2CX
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Śro 18:07, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|