Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kopnik - biegi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
Pan Henio



Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:56, 10 Kwi 2013    Temat postu: kopnik - biegi

Witam Panowie mam taki dylemat. Kupiłem silnik do 356 z małymi brakami ale w stanie oryginalnym jeszcze nie przepaławiany. Silnik trzyma kompresje, tłok, pirescienie ok ale mam dylemat z biegami. Brakowało m. inn. wałka rozruchu, kopnika czy śruby regulacyjnej sprzegła z prawej strony i wielu innych drobnych rzeczy ale wymienione mogą mieć wpływ na mój problem. Po zakupieniu tych elementów okazało się że wałek wchodzi jak trzeba, mogę obrócić kopnikiem do pozycji startera, mogę uruchomić starter na półksiężycu ale po powrocie kopki do pozycji poziomej kopnik nie odskakuje w pozycje skrzyni i nie można włączyc żadnego biegu. Dodam że na wałku nie ma sprężyny tak jak np w 350TS (tak jest na rysunku w książce co mnie dziwi ale i tak po powrocie nic nie zazębia i można swobodnie wyjąć wałek z kopnikiem. Co może być przyczyną? Czy trzeba dobierać sie do skrzyni ? Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Śro 10:28, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 16:42, 10 Kwi 2013    Temat postu:

W 356 nie ma dużej sprężyny która jest NA wałku, tylko jest mniejsza sprężynka umieszczona w otworze wywierconym w końcu wałka, który wchodzi do wybieraka biegów.

Rysunek od 250 ale tam jest tak samo

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
Pan Henio



Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:17, 10 Kwi 2013    Temat postu:

ok, to miałoby sens bo w wałku jest otwór i zastanawiało mnie po co on jest, tyle że mając jakieś tam doswiadczenie tłumaczyłem to tym że wałek mógł pasować do innych modeli silnika więc szli hurtowo. Teraz czas na poszukiwanie odpowiedniej sprężynki. Dzięki muczos.

Czy ktoś może rozszyfreować oznaczenia na tłoku TK 20 (w kółeczku), U (nad nim) V i najwyraźniejsze oznaczenie 2CX


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Śro 18:07, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin