|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:40, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Masz może na podmianę jakiś inny gaźnik? Jaka zębatka na zdawczym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 15:41, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie nie mam żadnego, będzie oldtimerbazar to może jakiś wybiorę. Zębatka zdawcza 16, ale z tyłu mam trochę grubą oponę [link widoczny dla zalogowanych]
Rozebrałem dzisiaj gaźnik i okazało się że gdy przestawiałem iglicę pływaka to rozszczelnił się na łączeniu. Po zalutowaniu motor chodził wzorowo, ale po paru km skończyło się paliwo, gdy przełączyłem na rezerwę to zaczął chodzić trochę gorzej. Muszę zatankować i pojeździć trochę, bo teraz ciężko powiedzieć czy już jest dobrze.
Na razie teoria jest taka, że jakiś syfek zablokował iglicę pływaka, lub przy zakładaniu osłony na gaźnik przestawiła się iglica.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muczos dnia Śro 20:48, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 14:45, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Robiłeś generalkę silnika? Jak ze stanem łożysk na wale?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 21:31, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Silnik ma od remontu przejechane ok 1500km, praktycznie nie ma żadnego zużycia, ale takie objawy są od samego początku. Ale znalazłem już przyczynę, pływak ma już bardzo wytarty stożek zamykający dopływ paliwa i zależnie od tego w którą stronę się obróci jest zamyka dopływ paliwa, albo nie. Dlatego przez jakiś czas jechał dobrze, a potem dupa blada. Zamówiłem nowy pływak i dam znać czy coś pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oldtimery
Pan Henio
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chęciny
|
Wysłany: Wto 10:06, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Kolego miałem kiedyś bardzo podobny problem... U mnie przyczyną było lewe powietrze miedzy gaźnikiem a cylindrem. Sprawdź dokręcenie śrub.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Wto 22:10, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Motor dość długo stał nieużywany bo silnik zaczął dziwnie klekotać. Wczoraj rozebrałem silnik i obejrzałem dokładnie wszystkie części. Okazało się że tłok od CZ 487 ma płaszcz dłuższy o 2mm w stosunku do oryginalnego tłoka CZ 450. Efekt był taki że tłok uderzał spodem o przeciwwagi wału korbowego przy wiekszych obrotach. Dodatkowo okno ssące w cylindrze nie otwierało się do końca. Mógłbym skrócić tłok na tokarce, ale wybiły się w nim otwory na sworzeń.
Na szczęście w międzyczasie udało mi się załatwić oryginalny tłok z lat 60-tych w odpowiednim rozmiarze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|