|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 16:32, 22 Cze 2009 Temat postu: naprawa glowicy |
|
|
Witam mam problem z moimi głowicami ponieważ się troszkę odkształciły i na złączeniu z cylindrem wypluwa aluminiowa uszczelkę ( obecnie mam 2 pod jedna głowica i trzyma jakoś ) . Słyszałem ze można głowicę dotrzeć do cylindra pasta do zaworów . Moje pytanie brzmi: Jakie mamy ogolno dostępne pasty oraz jaka grubość scierna kupić? Czy macie inne pomysły?
P.S : Przepraszam za pisownie ale mój komputer stracił znaki miękkie a Firefox nie poprawia mi wszystkiego . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Pon 19:07, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
chyba lepiej szlifować na płycie treserskiej, często są w zawodówkach i większych warsztatach, a następnym razem pamiętać zeby dokręcać na krzyż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 19:11, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie przez to ze źle dokręcałem bo ja zasadę znam tyle ze w 354 są 3 szpilki na cylinder wiec ni jak się nie da na krzyż zaraz o tym poczytam. Płyta traserska mi nie pomoże bo nie chce docierać cylindra tylko głowicę która ma wpust na tuleje cylindra wiec taka płyta mi nic nie dam . Myślę docierać głowicę na cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gustaw dnia Pon 19:17, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 1:16, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Daj do frezowania- a jak juz docierać to pasta 2,1,0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kanioot
Młodszy majster
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:34, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
mozna tez na szybie docierac, bardzo drobny papier np 1000 <wodny> i z rozwaga. Teraz i w zakladach "specjalistycznych" dbaja tylko oto zeby zarobic a z jakoscia to nie idzie w parze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 21:45, 06 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam dokładnie ten sam problem z głowicą. Nie dolega do przylgni cylindra. kołnierz od tulei cylindra wystaje na 2.25mm i dokładnie takiej głębokości jest otwór w głowicy. Niestety w mojej głowicy przylgnia jest garbata. zastanawiam się czy nie dać jej do jakiegoś specjalisty który mi wyrówna tą powierzchnię. I teraz w zależności jaką grubość materiału zbierze z zewnętrznego kołnierza na głowicy to o tyle będzie musiał pogłębić głowicę żeby pasowała do cylindra, dobrze myślę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 23:14, 08 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Daj tą głowicę do przetoczenia, po tym zabiegu nie musisz nic kombinować, tylko założyć zwykłą uszczelkę. Ten silnik ma tak niski stopień sprężania że splanowanie głowicy o 0,1-0,2mm nie będzie odczuwalne, a miejsca jest na tyle że tłok raczej nie powinien uderzać o głowicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 18:00, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Ta wewnętrzna przylgnia też wg mnie nie była równa. Byłem u specjalistów, mają poprawić obie przylgnie i wyrównać komorę spalania bo tam jest masakra po pękniętym pierścieniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Wto 19:11, 09 Gru 2014 Temat postu: głowice |
|
|
Witam ja po partyzancku papier na szkło i pomogło 3500 km i nie wypluwa .Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 15:20, 10 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety, Panowie nie dali rady założyć tego na maszynę więc pozostanie mi szlifowanie na szybie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Śro 18:56, 10 Gru 2014 Temat postu: głowice |
|
|
Witam wierzę w ciebie dasz radę.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 11:18, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Powiedz tym panom że jest banalnie prosty sposób na zamontowanie takiej głowicy do tokarki. Wystarczy włożyć w uchwyt byle jaki kawałek pręta, naciąć na nim gwint M14x1.25 i nakręcić na niego głowicę. Ja mam zrobiony taki przyrząd z pręta sześciokątnego i mogę na nim splanować prawie każdą głowicę, która ma otwór po środku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Czw 18:44, 11 Gru 2014 Temat postu: głowice |
|
|
Witam jasny gwint jakie to proste ?????Ale to trzeba wiedzieć i sprawdzić że otwór jest we wszystkich płaszczyznach prostopadły do płaszczyzn przylgni. Gwint na pręcie nie prąciu zrobiony w maszynie,wkręcam sprawdzam i wszystko jasne.Dzięki Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 19:54, 11 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Panom się pewnie nie chciało w to bawić dlatego mnie zlali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Czw 22:19, 11 Gru 2014 Temat postu: głowice |
|
|
Tak ale przyrząd zrobiony dobrze raz służy długo,no ale trzeba chcieć go zrobić,mieć pomysł i chęci.Z pogodą ducha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|