|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
falco
Fachowiec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:10, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zlałem dziś cały bak, zalałem świeżym paliwkiem z olejem Shell Advance VSX (półsyntetyk) 1-25 i z pierwszych obserwacji (w stosunku do Olenowskiego czerwonego półsyntetyka zalanego 1-15) na zimnym kopci bardziej. Co do odczuć podczas krótkiej przejażdżki na razie nie umiem stwierdzić różnicy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:57, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Domin89 wiem, że temat z kwietnia ale mogłbys napisac jaki olej najlepiej lać do amorkó przednich ?
Niektórzy leją mieszanki dwóch olejów, ale jakich, w jakim stosunku?
Wie ktoś ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 13:09, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Mieszanka hipolu i amortyzolu pól na pól- ja mam tak w ts . Po zalaniu samym amortyzolem pod był bardzo miękki- na mieszance w sam raz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:11, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Gustaw a ten amortyzol to ma jakieś rodzaje, czy jest tylko jeden ?
Hipole znam przynajmniej dwa. Który z nich. Mógłbyś mi podac oznaczenie , no wiesz ... 80w90 czy jak tam...
mały offtop:
Jaką masz tskę ? 150? 250 ?
(muszę zrobić amory zarówno w jawie jak i w tsce 150 żony)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 15:24, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
He he mam jawe 350 Ts zależy jaki chcesz mieć przód ? jeśli miękki to oba oleje muszą być miękkie jeśli twardy to geste jeśli taki sobie to jeden gesty jeden rzadki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m-bartosz
Fachowiec
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARACHOWICE
|
Wysłany: Pią 10:02, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ts-ka 150?? dobra nieważne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubanaba
Fachowiec
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podl./Lublin
|
Wysłany: Pią 18:16, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ts-ka 150?? dobra nieważne
Były jeszcze MZki TS 150 i 250 takie z garbatym chromowanym bakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:49, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. MZ TS 150
Bak jest wyższy niż szerszy
Taka brzydka, że aż ładna.
Właśnie będę ją szykował do sprzedaży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojt@s
Pan Henio
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 20:32, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Falco zacznij od tego jakie klasy są to oleje.
do 2T wyróżniamy TA>TC>TB>TA , przy czym mixol to klasa TA, czyli ta najgorsza. Pół-syntetyk orlenu to klasa TC, 2 lata temu była TB ale chłopcy poprawili się i skoczyli o klasę wyżej. Ja w swoje 634 lałem cały czas 1:50 i moto czasami dostawało na trasie i nigdy nic nie było. Zresztą 353 czy 356 to nie są sprzęty do takich olei nawet zaprojektowane, więc w zupełności tani półsyntetyk albo dobry minerał typu valvoline wystarczy w zupełności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek123
Czeladnik
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Wto 22:09, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj kupiłem olej Carlube 2-Stroke
Mówie, że chce jakiś dobry tani półsyntetyk więć dał mi taki olej. W domu okazało się, że jest to minerał. Zastanawiam się czy zostawić go czy oddać. Za butelkę 1 litr zapłaciłem 20zł. Specyfikacja wygląda przyzwoicie API: TC JASO: FB. Możę ktoś na forum go testował?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 13:44, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kup sobie olej Husqvarny, bardzo dobrze się spisuje, ja do swojej leje jego podróbę, nazywa się Fulmix Zielony, pisze że połsyntetyk ale znając życie to pewnie zabarwiony minerał, kupuję to w bańkach 4L (4 motory + 2 piły, trochę tego idzie ), wychodzi ok 12zł/litr. W simsonie po zdjęciu cylindra wał i tłok były całe pokryte olejem, czyli smarowanie ma dobre, a zamiast klasycznego kamiennego nagaru na głowicy jest tłusty czarny osad, który schodzi po przetarciu palcem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pią 19:34, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
aker6 napisał: | ehh ile razy można pisać... lejcie olej platinum 2t a nie to czerwone ścierwo!! wystarczy popatrzeć na jego cene i porównać z Miksolem S. Platinum mam teraz zalane 1:50 i nie ma problemu przy czerwonce przy 1:40 łapało tłok, nie ma szans że go jeszcze zaleję do baku | Sorry że odkopuje temat ale dziś dowiedziałem się czegoś ciekawego. Strasznie mnie ciekawiło jaka jest różnicz pomiędzy czerwonym i zielonym "ścierwem" no i dostałem odpowiedz, żadnej praktycznie nie ma, ale jeżeli lało się zielone to nie powinno się przechodzic na czerwone tak samo jak i mixol bo właśnie po takiej zamianie łapie tłok, dokładnej (czytaj chemicznej ) przyczyny nie poznałem, mam nadzieję że komuś to pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
duniu
Czeladnik
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:26, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Odkopię temat żeby nie zakładać nowego.
Jestem po pierwszym uruchomieniu silnika Jawy 175 356 z 60r, silnik po kapitalnym remoncie.
W instrukcji obsługi znalazłem takie dane dotyczące mieszanki:
- do 500km 1:12 (docieranie)
- od 500km do 2000km 1:15 (docieranie)
- po 2000km 1:20
Taką też mieszankę zrobiłem 1:12 ze zwykłym Orlenowskim MixolemS (moja WSK cały czas na nim pracuje i nic się nie dzieje). Teraz pytanie taka mieszanka to jednak przesada (silnik mocno dymi, pluje olejem z tłumików), jaką mieszankę robić na docieranie i później żeby silnikowi nic się nie stało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 9:37, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
na docieranie 1:30 później 1:50 jeśli używasz dobrego oleju
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
duniu
Czeladnik
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:57, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jawor napisał: | na docieranie 1:30 później 1:50 jeśli używasz dobrego oleju |
Aż taka rozbieżność od instrukcji, no dobrze mam nadzieję że nic się nie stanie. Co do oleju tak jak pisałem używałem zawsze Orlenowskiego MixoluS w WSK po remoncie i nic się nie działo, chyba że macie jakieś poważne przeciwwskazania co do tego oleju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|