 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matizaba
Czeladnik

Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:31, 27 Lis 2011 Temat postu: PALIWO ZAMIAST W CYLINDRZE TO W FILTERZE ;/ |
|
|
witam. mam problem z moja 'nieszczesna' jawa 175
problem polega na tym ze gaznik pluje paliwo (jak kopie) od strony filtra. kopalem chyba z 30 razy i nic. caly czas lecialo od strony filtra, a swieca sucha ;/ prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matizaba
Czeladnik

Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:31, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
pisza ze zaplon.. a jak on w koncu powinien byc ustawiony?
moze mi ktos to dokladnie opisac?? jedni mowia ze 2,5 drudzy 3,5mm, sam juz nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Nie 18:28, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
jawa 175 powinna mieć zapłon ustawiony w zakresie 3,8 - 4,0.
Mam kolegę, który jeździ taką jawą od nowości od 58r. więc zna się na rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matizaba
Czeladnik

Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:57, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no mam ustawione na 3,8. a jaka przerwa na platynach i w ktorym miejscu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Nie 20:22, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Czy kolega ma w ogóle pojęcie jak ustawia się zapłon? Bo takie pytanie, jakby z kosmosu
Jeszcze jeden podobnego problemu do twojego
http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,28/175-356-nie-wchodzi-na-obroty,614.html
A tutaj tutorial jak ustawić zapłon od podstaw (na środku strony masz jak ustawić)
[link widoczny dla zalogowanych]
To jak ty ustawiłeś te 3,8mm, jak najpierw przerwy nie regulowałeś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Nie 20:25, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz

Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Nie 21:40, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
znam gościa który w jawie 350 ustawiał zapłon tylko zmieniając przerwe na młoteczku jak mu pokazałem co jest do czego to nie kierował sie odległością tłoka przed górnym martwym punktem tylko teorią ze jak jeden przerywacz się zamyka to w tym momęcie drugi ma się otwierać, nie mierząc nic jego 350 śmigała na jeden cylinder ale itak uznał to za sukces- i codziennie mówił ze zapłon się przestawił i regulował po swojemu od nowa- raz paliła na prawy a raz na lewy cylinder jak kiedyś nie wytrzymałem i ustawiłem mu, to zaraz po moim odejściu ,,na strone,, nie wytrzymał napięcia i na popych zaczoł odpaleć (miał coś nie tak z kopką) nie zwrucił uwagi ze sówmiarka dalej jest w środku (wtedy nie miałem jeszcze czujnika zegarowego itd więc mierzyłem odległość tłoka od górnego martwego położenia głębokościomierzem sówmiarki- po jego odpalaniu bez świec mam jedną sówmiarke ze złamanym głębokościomierzem- przynajmniej śmiesznie było
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 353-tuner dnia Nie 21:42, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matizaba
Czeladnik

Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:40, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wszytsko ok tylko tam jest dla jawy na dwoch cylindrach...
ale mniejsza z tym. robie tak:
-ustawiam gmp i przerwe 0,4mm
- cofam o 3,8mm przed Gmp i wtedy powinny sie platynki roztwierac. jezeli juz sa rostwatre to znaczy ze trzeba przekrecic w prawo co opoznia zaplon a jak nie sa otwarte to w lewo co przyspesza.
- jezlei juz na 3,8 sie otwieraja skrecam wszystko i nic juz nie robie czy cos jeszcze?
aha i jeszcze jedno. pisza tam ze przerwa nie powinna przekraczac 0,4 - ale to tylko w gmp czy w calym cyklu pracy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|