 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 6:54, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Labirynt jest dobrym rozwiązaniem, ale pod warunkiem, że nie jest zużyty.
Przede wszystkim spełnia swoją rolę jak powinien po rozgrzaniu silnika.
Przerobienie labiryntu na siemmering daje pewność od pierwszego obrotu wału.
Stary mechanik u którego robię szlify i wały poleca to rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STIOPA
Czeladnik

Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin/Wojkowice
|
Wysłany: Pią 9:45, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
To jest silnik477 lub 487 nie jestem pewny. Wiem,że w jednym z nich są biegi odwrotnie czyli 1 do góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Saladin
Czeladnik

Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ełk/Bajtkowo
|
Wysłany: Nie 7:09, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobiłeś może jakieś zdjęcia podczas tego rozpoławiania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STIOPA
Czeladnik

Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin/Wojkowice
|
Wysłany: Pon 13:51, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie zrobiłem zdjęć. Nie myślałem, że komuś mogą się przydać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tymon
Pan Henio
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:32, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
witam. mam mały problem zrobiłem remont kapitalny w mojej jawie 175 model 356, nowy tłok, korbowód, szlif cylindra, nowe łożyska simmeringi i po odpaleniu okazało się że jawa nie chce wchodzić na wysokie obroty na wolnych fajnie cyka. Wymieniłem 3 gaźniki oryginalne zmieniłem cewkę, świece, kondensator , regulowałem gaźnik i zapłon we wszystkie możliwe położenia i dalej to samo. Wyczytałem na forum że winny może być simmering ale ten od strony prądnicy jest wymieniony więc zostało mi tylko uszczelnienie od strony sprzęgła miałem tam założony stary labirynt może to on powoduje problemy z obrotami. Dzisiaj go zdemontowałem ale niestety uległ zniszczeniu, chciałbym tam zastosować simmering ale nie wiem jakie ma mieć wymiary? Pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|