|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soltys80
Pan Henio
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:18, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dziekuje bardzo taki wlasnie schemat potrzebowalem bede teraz mogl zobaczyc jak podlaczyc prawidlowo regulator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wallezy
Pan Henio
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: Pon 6:44, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
To jest bardzo dobry schemat. Ja zgodnie z nim robiłem wszystko i gra jak należy. A z regulatorem to uporałem sie z pomocą kolegi MUCZOS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 20:00, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
muczos napisał: | "Napęd" regulatora działa tak, że pierwsza porusza się półokrągła blaszka, wygięta pod kontem prostym którą przyciąga elektromagnes, następnie gdy blaszka jest trochę przyciągnięta styki wyłącznika zwierają się. Tak jest na niskich obrotach. |
a co może być przyczyną że elektromagnes całkowicie nie reaguje na obroty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleszu
Młodszy majster
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sob 13:26, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Co do regulatora to polecam elektroniczny ze sklepu jawaczesci.pl, działa bezproblemowo i jest bardzo dobre ładowanie, nawet na bardzo niskich obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 16:23, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A w regulatorze mechanicznym są dwa wpięcia do jednego podłączymy "51" bo pasuje do niego a co ma być podłączone do tego drugiego ?Pytam bo ktoś tak namieszał w prądnicy i reg. że ja pier.... a schematy nic mi nie mówią
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Sob 21:58, 26 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 9:16, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak wogóle nie reaguje to musisz sprawdzić czy nic nie jest uszkodzone, mogła się też szczotka zawiesić. A 51 to styk który idzie do akumulatora, a 61 w jawach bez amperomierza służy do zapalania kontrolki, a w jawach z amperomierzem służy do awaryjnego odpalania na samej prądnicy w przypadku rozładowania akumulatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|