 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neronman
Czeladnik

Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko
|
Wysłany: Śro 17:03, 07 Sty 2009 Temat postu: Remont |
|
|
Witam
Ile robiono nad wymiarów tłoków ? wszystkie źródła opisują od 58mm do 59 co 0,25. Bo mój cylinder już ma 59 z groszami i nie wiem czy szukać nowego cylindra czy może pasuje tłok z innych modeli ? jak tak to jakich ? i gdzie szukać ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez neronman dnia Śro 18:35, 07 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 17:08, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja latam na tłoku z CZ 175 nowego typu. Robią je do wym. 59,00mm. Rozejrzałbym się na Twoim miejscu za cylindrem który nadawałby się co najwyżej do IV szlifu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neronman
Czeladnik

Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko
|
Wysłany: Śro 18:38, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
czy dając wał do regeneracji kupować korbowód nowy czy zregenerują stary ?
w oryginale sworzeń tłoka jest na łożysku ślizgowym w korbowodzie, można tam dać łożysko wałeczkowe co jest lepsze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Śro 19:11, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja bym tam wolał tulejkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 13:20, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tulejka jest bardziej cicha i trwalsza moim zdaniem-grunt to spasowanie. A korbowód najlepiej wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neronman
Czeladnik

Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko
|
Wysłany: Czw 16:26, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
od nowej cezety pasuje korbowód ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 23:03, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy pasuje, ale zostawiając stary i montując tłok z CZ 175 będziesz musiał dorobić nową tulejkę. Średnica sworznia w silniku starego typu to 18 mm, w nowym to jest 16mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Sob 0:03, 10 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ciekawe... zazwyczaj wraz z wzrostem mocy stosowało się większą średnicę... np WFM->WSK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|