|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin89
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła/Ujście
|
Wysłany: Pią 22:48, 03 Lip 2009 Temat postu: Silnik 354, poj. 350 problemy. |
|
|
Witam, mam taki problem...
Silnik 354 bardzo ciężko pali przy rozruchu. Wiadomo pierwsze odpalenie z rana może nieraz sprawić troszkę kłopotów, jednak u mnie sprawia dużo nawet na ciepłym silniku. Odpala mniej wiecej po 10 kopnięciu... bezwzgledu na to czy go przelewam czy nie. Jest cos jeszcze, jak już zaskoczy, pierw musi sie wkrecic na gazie ( trzba go przegazowac) i potem jest ok, strasznie go muli w pierwszej chwili zasoczenia, po 4 sekundach trzmania na gazie wejdzie na obroty. Odglos rozruchu, podobny jak rozruch starych silników np. lanzbuldog, albo hehe ruszająca trzydziestka ( C 330 ) ale dalem porównanie... Nom co do innych rzeczy, to tak: zaplon wyprzedzenie 3mm iskra dośc dobra. Gaźnik mam od 250 2926, wiem że powinien być 2924 ale one sie praktycznie nie różnią, jednak stawiam na gażnik, dysza od wolnych obrotów 45, a ta główna o ile dobrze odczytałem 88. paliwo-powietrze 1,75 obrotu, to dosyć optymalnie ładnie wchodzi na obroty, wydechy przeczyściłem. Ogólnie jawa po odpaleniu dziala bez zarzutu, no może ma dziwną prace silnika na wolnych obrotach, nie moge ustawić niskich obrotów bo najzwyczajniej w świecie gaśnie, a wiem że możnaby ustawic niższe. Na trasie ładnie sie zbiera i ma niezłe osiągi. No dodam jeszcze, że pali dużo wiecej niz napisali w książce ( napewno nie 3,5 litra 100km) a raczej napewno powyżej 5 litrów. I to tez bym chciał zmienić
Tutaj podaję fajną tabelę z gaźnikami może byc pomocna w doradzeniu
[link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Sob 22:58, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a w cylindrach nie dzwoni? moja też ciężko pali właśnie dlatego że mam do zrobienia szlif
może uszczelnienie na wale... robiłeś jakiś remont serca?
Prawie każdy gaźnik można wyregulowac do jawy, to nie wybredny japoniec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin89
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła/Ujście
|
Wysłany: Pon 14:21, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jest dopiero co po remoncie
. Ma nowe uszczelnienie walu, nowe pierścionki
jednak troche dzwonią. Szlifu nie robiłem, za to mam wał po regeneracji... Mozliwe że to te garki, ale że aż tak ... no gaźnik to juz nie wiem jak mam wyregulowac, aż zaczynam watpic w swoje umiejetnosci w garażu, odpalam i ciagle to samo. Cylindry i głowice mam od velorexa... nie wiem czy to ma jakies znaczenie... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|