|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Czw 11:40, 24 Lut 2011 Temat postu: Ślizgającesię sprzęgło Jawa 175 356 |
|
|
Witam, jako że małymi kroczkami zbliża się sezon trzeba by przygotować się do niego.
A więc mam problem otórz nie mogę poprawnie wyregulować sprzęgła, Olej to LUX10, tarczki sprzęgłowe nowe, i albo jak popuszcze to mi ciągnie po wciśnięciu albo jak podciągnę to się ślizga, kombinowałem nawet z podkładjkami dodatkowymi pod sprężynki docisku, ale bez pozytywnego rezultatu. Macie może jakieś pomysły? da się z tym jeździć ale np. chcąc odpalić z pycha to się ślizga, albo upchać nie można..., to jest akurat przykład bo pale z kopki ale mniejwięcej naświetla sprawę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Czw 11:40, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 12:24, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie przekładki sprzęgła są wyślizgane, ja u siebie wymieniłem tarcze na czeskie i sprężyny na nowe do tego po 2 podkładki ale i tak się ślizgało. Rozbierz i obejrzyj przekładki powinny mieć taką kratkę w miejscu styku z tarczami. albo ścierasz grubym papierem przekładki albo kupujesz nowe lub używane w bardzo dobrym stanie. Później załóż tylko jedną płaską podkładkę pod kołeczek zabezpieczający . Sprzęgło ma pracować lekko bo inaczej będzie się giął automat sprzęgła i będzie źle wysprzęglało. Ma być!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gustaw dnia Czw 19:18, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 17:07, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam problem, kupiłeś może takie tajwańskie tarcze z żywicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Nie 19:04, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tarcze kupiłem jakieś na allegro, przyznam się spr. jakiej produkcji, ale żywicy tam nie ma
Dzięki gustaw spróbuje tak jak mówisz, a nóż pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Wto 13:55, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Przejechałem te przekładki tarcz papierem, wywaliłem po podkładce pod sprężynką (została tylko jedna) i jest totalna porażka, na rozkręconym regulatorze sprzęgła nawet się ślizga, czy te sprężyny są już kiepskie i może nie dociskają?idzie to gdzieś kupić nowe?nigdy takich przygód ze sprzęgłem nie miałem w innych moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 16:24, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sprężyny powinny być nowe , tarcze również, dopiero powinieneś wymienić przekładki. Kup nowe sprężyny i daj tylko po jednej płaskiej podkładce pod kołek zabespieczający
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 12:03, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Markus tu masz rozwiązanie http://www.jawa250.fora.pl/usprawnienia-patenty,2/korkowe-sprzeglo-dla-ubogich,1734.html po wykonaniu takich tarcz nie ma bata żeby sprzęgło się poślizgnęło. Wcześniej nie mogłem odpalać na zapych bo się ślizgało, a jazda z pasażerem pod górkę była kompletną porażką. Mam stare sprężynki i przekładki. Z początku nie chciało wysprzęglać, ale po tygodniu korki się ułożyły i jest miodzio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Śro 12:21, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Według mnie te sprężynki są już kiepskie, czy te [link widoczny dla zalogowanych] będą pasowały do jawy 175 356?
A z tymi tarczami może pokombinuje jak nie wyda nic, gorzej z tą prasą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 12:29, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
prasa ? po co prasa ? Wystarczy duże imadło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 19:44, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Podpowiedzcie mi jedną rzecz. Mam następujący objaw. Sprzęgło się nie ślizga, wysprzęgla też ładnie, ale...klamka sama nie odbija. Muszę ją popychać palcami żeby rozsprzęgliło. Co mam spartolone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abdul
Młodszy majster
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:00, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedys tak i wymiana linki pomogła. Miałem w pancerzu jedną nić linki roztapirzoną i robiła mi opór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Sob 22:18, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
dobrze prawi, linka do wymiany w pierwszej kolejności, jak nie pomoże to trzeba obejrzeć automat i pieski, mi kiedyś śrubki od automatu się poluzowały i też klamka się blokowała i dźwignia biegów nie wracała
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aker6 dnia Sob 22:19, 07 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 13:34, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Może zgniotłeś linkę podczas przykręcania pokrywy prądnicy, on tam lubi wleźć w nieodpowiednie miejsce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freddy356
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:30, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Może to wina tego zbyt śliskiego oleju LUX10 ? Warto spróbować jak sprzęgło będzie pracowało na ATF, np dexron II. Służy do smarowania kół zębatych w skrzyni, a także ma modyfikatory tarcia specjalnie do mokrych sprzęgieł. Dodatkowa zaleta to, że zawiera detergenty czyszczące, przeciwpieniące i jest tani.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 19:45, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
freddy356 napisał: | Może to wina tego zbyt śliskiego oleju LUX10 ? Warto spróbować jak sprzęgło będzie pracowało na ATF, np dexron II. Służy do smarowania kół zębatych w skrzyni, a także ma modyfikatory tarcia specjalnie do mokrych sprzęgieł. Dodatkowa zaleta to, że zawiera detergenty czyszczące, przeciwpieniące i jest tani. |
freddy356 co ty za głupoty wypisujesz
przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i zastanów się na tym
Przecież można na tym w dłuższym użytkowaniu zarżnąć silnik
PS Najtaniej to kupić 3 kostki smalcu w biedronce i też będzie jeździć do swego czasu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Pon 20:11, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|