|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 16:01, 20 Paź 2014 Temat postu: Sprężanie Jawa 250 353W |
|
|
Witam Jakie powinno być cisnienie sprężania w atmosferach barach max i min . Jest podany stopień sprężania?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brytal
Czeladnik
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów (okolice)
|
Wysłany: Pon 18:21, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy to pomoże ale przypadkiem się natknąłem [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 20:08, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam Dzięki. Przyda się. Pozdrawiam z Pogodą Ducha. Do miłego spotkania na szlaku?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 11:46, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ja wczoraj zmierzyłem w mojej 353 ciśnienie, wyszło 8-8.5 bar. Trochę nijak ma się to do tego co jest w tabeli przytoczonej wyżej.
Czy po tym, że ciśnienie nie spada po napompowaniu mogę wnosić że nie mam przedmuchów na uszczelkach pod cylindrem i głowicą, oraz na uszczelniaczach wału i uszczelce pomiędzy karterami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17:12, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Czy po tym, że ciśnienie nie spada po napompowaniu mogę wnosić że nie mam przedmuchów na uszczelkach pod cylindrem i głowicą, oraz na uszczelniaczach wału i uszczelce pomiędzy karterami? |
Nie. Weź pod uwagę inne podciśnienia powstające przy wyższych obrotach silnika i rozszerzalność cieplną. To nie czterosuw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Nie 19:28, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam Sam sobie odpowiedziałeś o przedmuchach . Ale ja bym zmierzył też i innym czujnikiem może być tak dwa czujniki dwa różne pomiary.Ja mam zaufanie do starych czujników w atmosferach nie mam zaufania do tych Barów. Ale wyszło że u ciebie w Jawie jest dobrze.Ja jutro zmierzę u siebie ale moja babcia Jawa trońkę już przejechała u mnie 3500 km i jak składałem nie była po szlifie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 11:58, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Na czujniku była skala i w barach i atmosferach.
To były moje swobodne przemyślenia na temat szczelności.
Muczos, dzięki za link.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 12:03, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A o co dokładniej ci chodziło z tym że ciśnienie nie spada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 12:12, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
O to że jak założyłem sobie czujnik i kopnąłem kilka razy starterem to ciśnienie zatrzymało się na ok 8.5 i tak sobie zostało, więc wydaję się mi że jeżeli ciśnienie nie uciekało to okna wydechowe były zamknięte a co za tym idzie łączenie głowica-cylinder jest szczelne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 13:56, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
seba napisał: | O to że jak założyłem sobie czujnik i kopnąłem kilka razy starterem to ciśnienie zatrzymało się na ok 8.5 i tak sobie zostało, więc wydaję się mi że jeżeli ciśnienie nie uciekało to okna wydechowe były zamknięte a co za tym idzie łączenie głowica-cylinder jest szczelne. |
Mylisz się. Przyrząd pokazuje szczytowe ciśnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 14:05, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
to w takim razie po wykręceniu z głowicy nadal powinien pokazywać ok 8, a ciśnienie spadło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 15:48, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
To gdzieś ci musiało uciec powietrze z tego przyrządu przy wykręcaniu. W nim jest zaworek zwrotny który zatrzymuje przez jakiś czas ciśnienie w środku. Wypuszczasz je naciskając guzik lub sam zaworek.
Jeśli w cylindrze jest ciśnienie, to automatycznie popcha tłok w dół, a ten odsłania w pierwszej kolejności okno wydechowe i powietrze wylatuje przez tłumik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 15:56, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
To mnie zasmuciłeś tym zaworkiem zwrotnym....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 19:34, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam jest mi głupio wydawało mi się że gdy biorę sprzęt do ręki to wiem co i jak????? Zasmuciło mnie że dałem się nabrać na te przedmuchy. chyba ja mam w głowie przedmuchy????Ale grunt to dobry żart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|