Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelnienie kolanka wydechu CZ175 typ 450

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swingman
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:59, 18 Lis 2010    Temat postu: uszczelnienie kolanka wydechu CZ175 typ 450

Witam!

Jak w temacie, interesuje mnie jak było rozwiązane uszczelnienie na połaczeniu kolanka wydechowego z silniekiem? Ja po rozebraniu nie znalazłem tam żadnej uszczelki. Podpowiedzcie proszę. Czy dostanę gdzieś takie uszczelki? rozmiar będzie ten sam co do Jawy 175?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 10:07, 19 Lis 2010    Temat postu:

Rozmiar jest inny w 450 masz jeden komin, a w 356 masz dwa.
Nie mam przed sobą kolanka od moto ale z tego co pamiętam to kolanko wchodzi we wcięcie w cylindrze bez żadnej uszczelki.
450 i 356 mają inne rozwiązanie mocowania kolanka.
Ta pierwsza ma mocowanie na jedną śrubę od strony wydechu, a druga ma na nakrętkę tak jak 353 i 354.

Rozwiązanie w 450 jest odmienne od pozostałych ale raczej nigdy nie miałem z nim problemu. Fakt że czasem jak silnik "kichnął" to poleciało trochę spalin z ww połączenia ale w trakcie jazdy nie ma z tym problemów.

Jeśli męczy Cię to połączenie to możesz w zagłębieniu uszczelnić i dokręcić kolankiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pią 15:54, 19 Lis 2010    Temat postu:

A co z połączeniem kolanko-tłumik? Bo mam z nim problem, tłumik pochodzi od nowszej CZ, jest bez nakrętki, tylko z takim wgłębieniem wewnątrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 16:48, 19 Lis 2010    Temat postu:

Tam powinna być uszczelka, nie wiem co to za materiał, zachowuje się jak guma - jest miękka i elastyczna bez względu na temperaturę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomaciey
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:35, 21 Lis 2010    Temat postu:

Nie muszę chyba nikomu z forumowiczów tłumaczyć jak ważny wpływ na spalanie i osiągi ma w 2t sprawny i szczelny układ wydechowy. Nawet jeżeli w oryginale między kolankiem a cylindrem nie było uszczelki proponuje założyć cienką miedzianą o takich wymiarach jak kołnierz kolanka a we wgłębienie w tłumiku oring z czerwonego silikonu, można je dostać w każdym sklepie z łożyskami i uszczelniaczami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 16:51, 22 Lis 2010    Temat postu:

To nie są motory do wyścigów, aczkolwiek pierdzenie z tłumika i lewa noga brudna ze spalonego oleju są trochę denerwujące. Black-dimon, nie wiesz gdzie można kupić coś takiego? Przypasuje od nowszej CZ albo Jawy 350?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 19:00, 22 Lis 2010    Temat postu:

Mogę tylko przypuszczać, że będzie pasować ale głowy nie daję.
Szczelność kolanko cylinder jest całkiem dobra, nie miałem problemu z zaolejonymi butami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 20:52, 22 Lis 2010    Temat postu:

U mnie kolanko trochę za luźno wchodzi na cylinder, ale już sobie z tym poradziłem, teraz tylko pozostaje połączenie kolanko-tłumik. Jest tam zajedwabiście duży luz i podczas jazdy wydobywa się tam chmura dymu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elkinio
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Wto 11:26, 23 Lis 2010    Temat postu:

Uszczelka cylinder - kolanko powinna być. Nie wiem jak w starszych ale w 590,592 i 559 jest na pewno - ta w 559 nie była miedziana bo ją korozja ruszyła i był to pierścień. Ale w tych Jawach nakrętka kolanka wchodzi w cylinder. W połączeniach kolanko tłumik były stosowane gumy ale też sznur

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Wto 19:17, 23 Lis 2010    Temat postu:

elkinio w CZ 175/450 nie ma nakrętki mocującej kolanko do cylindra jak w Jawach, kolanko jest przykręcone do cylindra śrubą M6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elkinio
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Wto 22:00, 23 Lis 2010    Temat postu:

człek się uczy całe życie. Muszę obejrzeć jakąś CZ 175 450 dokładniej. Jednak wydaje mi się że "uszczelka" powinna być. Do Jawy są takie: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin