|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 17:57, 22 Sie 2013 Temat postu: Wymiar zewnetrzny tulei cylindra Jawa 354 |
|
|
Witam jak w temacie potrzebuję taki wymiar jak na moim zdjęciu
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie jak widać jest 64mm ale wydaje mi się że ktoś cylinder zeszlifował
Problem polega na tym że zakładając cylinder (zakupiony, nie oryginalny z silnikiem) jest spory luz miedzy karterem a tą tuleją i komora zasysająca nie zasysa paliwa z gaźnika i du..a tak jest w obu przypadkach cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:39, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jutro Ci zmierzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 14:34, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki
ale sprawa chyba się wyjaśniła - ma mieć 66mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Pią 16:21, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_354
Wyjadacz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Pią 21:08, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No dokładnie. Ten wymiar wynosi 66mm. Właśnie mierzyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 21:43, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie
a teraz anty reklama dla motoren.sk
U nich kupiłem komplet cylindrów + tłoki i co mi przysłali bubel za 800zł i mają mnie daleko w dup..e
a teraz człowieku się martw i szukaj
Kurw.. ale jestem zły tyle razy u nich kupowałem i za każdym razem jakąś chińską próbkę mi przysłali ale jakoś to dało radę: coś dociąć , przewiercić dospawać i było w miarę ok ale kto by myślał że sprzedają niby oryginalne cylindry po szlifie które nie pasuje do niczego
Najgorsze jest to że mój projekt dwu letni w tej chwili utknął w dupi..e
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Pią 23:08, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:37, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Co konkretnie jest do dupy? Perak konkret
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 0:40, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
niestety Perak może uratują go dodatkowe tuleje z aluminium ale to już będzie rzeźba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Sob 0:46, 24 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 11:10, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Rzeźba nie rzeźba, zrobiona z głową czasami lepsza niż oryginalne rozwiązanie
Napisz co dokładnie jest nie tak to może coś doradzimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 19:24, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawa rozwiązana
Pomogło docięcie fartuchów z blachy aluminiowej o grubości 1mm oraz wycięcie odpowiednich kanałów w nich
I powiem że zapalił od pierwszego
Uwaga taka dla forumowiczów
Kupując cylinder zwracajcie również uwagę nie tylko który szlif wyjdzie ale również prawidłowy wymiar zewnętrzny tulei tłoka bo to naprawdę ważna rzecz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
termos
Pan Henio
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: Śro 21:40, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Szukam od kilku miesięcy cylindrów do 354. Znalazłem lecz od 360 panelki, głowice są na pewno inne, to widać na pierwszy rzut oka a jak z cylindrami? Najlepiej byłoby zdjąc i jechać - porównać, tyle że mam kawał drogi...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez termos dnia Śro 21:43, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 21:57, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
do 354 cylindry nie będą pasować od 360-tki (zła wizja )
Tz myślę że mogą pasować bo to jedna pojemność i podobne tłoki jednak to jest całkiem inny wzór cylindra zewnętrznego i inne głowice
Jak się mylę to proszę mnie poprawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Śro 22:00, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mam i takie cylindry i takie i w tulejach nie ma różnicy można nawet założyć cylindry od 634 i też będzie chodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
termos
Pan Henio
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: Śro 22:08, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za szybką odpowiedź, jęśli się różnią wizualnie to sobie odpuszczę i szukam dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 22:17, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze Gustaw będą pasowały
Nawet peraka 18 widziałem z cylindrami od 634 jednak to nie to
Jeżeli silnik 354 to jedynie cylindry i głowice od 354 lub Perak 18 nie ma różnicy zewnętrznej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|