 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany

Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:44, 25 Mar 2011 Temat postu: Czym się różni silnik od peraka od silnika kivaczki |
|
|
Panowie proszę o podpowiedź. Napiszę co wiem a was proszę o uzupełnienie.
Perak ma osobno biegi, osobno starter, Kivaczka - jedna dźwignia.
Inne są gaźniki, inne pokrywy gaźników, numery tłoczone w innych miejscach (gdzie są w kivaczce wiem a gdzie w peraku powinny być ?)
Jakie są różnice pod deklami. Czy w silniku od 353 354 da się zamontować wałek od peraka żeby miał osobno dźwignie biegów i startera ?
Piszcie proszę co wiecie na 100 %.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcinu dnia Pią 9:45, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 15:09, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
inna prądnica, cylinder i głowica z inną przylgnią, niska głowica (półokrągła komora spalania).
ogólnie to jest temat rzeka, najlepiej samemu sobie poszukać, porównać. Samych rodzai głowic to już tyle widziałem że sam nie wiem co do czego
wejdź sobie na czeskie allegro sam się przekonasz
a pepiki to też agenty były, pakowali to co mieli pod ręką
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pią 15:10, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany

Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:38, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jawor, a orientujesz się czy można zamontowac cylinder z głowicą od 353 /cylindry z głowicami od 354, odpowiednio, do karterów od peraka 250 i 350 ?
Czy to są poważne różnice, uniemożliwiające przekładkę ?
Wiesz coś o segmencie rozruchu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 15:58, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
cylinder + głowica z peraka do knedla wchodzą ale nie wiem czy na odwrót (wysokość głowicy do baku bo cylek wejdzie). Z przekładką 354 nie wypowiadam się bo nie chce wprowadzić w błąd.
z rozruchem nie mam pojęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pią 19:12, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Inny jest czujnik biegu jałowego.
Części powinny pasować, prądnica, wałki, skrzynia, wał z cylindrami w komplecie.
Numery w peraku są w przedniej części karterów powyżej górnej śruby, którą mocuje się silnik do ramy - między kolankami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcinu
Kierownik zmiany

Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:41, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawa się wyjasniła. Mam na stole silnik od peraka i od kivaczki. Silniki mają nawet kartery inne. Sprzęgło inne ale może pasować (inny sposób mocowania zapinek od pokrywy tarcz sprzęgłowych)
Podobny są tylko z wyglądu.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|