|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał93
Pan Henio
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:35, 30 Maj 2012 Temat postu: brak trzeciego biegu |
|
|
witam
mam problem otóż jadać na moto 1,2 i 4 ok a na 3 szarpie. czego to może być wina? dodam że w karterze jest wyrobiony otwór w którym siedzi pręt po którym chodzą wodziki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 14:31, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zębatka 3 biegu może być uszkodzona (brak zęba). Jak nie otworzysz to nie sprawdzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał93
Pan Henio
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:33, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
silnik jest w częsciach i tryby są w stanie idealnym, wodziki tez najgorsze nie sa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 14:37, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie też wyskakiwała 3, wodzik wyglądał na dobry, ale założyłem inny i działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał93
Pan Henio
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:56, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a czy przyczyną moze być opisany wyżej otwór w karterze który jest wyrobiony i pręt ma luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 17:21, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 18:19, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jaki to luz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Śro 19:11, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie słuchaj przedmówców ( bez obrazy Panowie ) winę ponosi tryb jak i tryb sąsiadujący z nim. Ma wyrobione zęby kłowe czyli te boczne, są wytarte tak jak i tryb sąsiadujący ma zaokrąglone otwory, nie wytrzymuje przeciążenia i zsuwa się. Czujesz za pewne przeskakiwanie przy dodaniu mocno gazu jak wbijesz i jedziesz delikatnie ( np z górki ) to jest ok lub przeskakuje mniej. do wymiany jest wałek, tryby i wodzik. Inaczej zrobisz to pół środkiem i za jakiś czas stanie sie to na nowo. Pozdrawiam! W razie problemów dzwoń 519 452 660
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał93
Pan Henio
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:37, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
założe nowe wodziki i zminimalizuję ten luz. Zauwazyłem jeszcze brak podkładki na jednym z wałków. Jak złoże napisze czy działa prawidłowo. gustaw dziękuję pomoc jeśli bede miał jakies problemy zadzwonie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał93
Pan Henio
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:54, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wczoraj włożyłem silnik i trójka sie pojawiła jednak przy większej prędkosci wyskakuje, wciskajac trójke na siłe czasami wejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał93
Pan Henio
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:15, 04 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
dzisiaj sie przejechałem i teraz wyskakuje rownież 4 pamietam ze jak wkręciłem automat zmiany biegów to miał luz na boki. czy tak musi byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał93
Pan Henio
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:02, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
wymieniłem automat i wodziki i jest git:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 12:06, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
gustaw napisał: | Nie słuchaj przedmówców ( bez obrazy Panowie ) winę ponosi tryb jak i tryb sąsiadujący z nim. Ma wyrobione zęby kłowe czyli te boczne, są wytarte tak jak i tryb sąsiadujący ma zaokrąglone otwory, nie wytrzymuje przeciążenia i zsuwa się. Czujesz za pewne przeskakiwanie przy dodaniu mocno gazu jak wbijesz i jedziesz delikatnie ( np z górki ) to jest ok lub przeskakuje mniej. do wymiany jest wałek, tryby i wodzik. Inaczej zrobisz to pół środkiem i za jakiś czas stanie sie to na nowo. Pozdrawiam! W razie problemów dzwoń 519 452 660 |
Jak składałem silnik, to wizualnie tryby były w dobrym stanie, na zęby kłowe nie za bardzo zwróciłem uwagę. Jak jadę to wybija mi 3 bieg, jak delikatnie dociskam dźwignie to jest trzeci bieg ale czuje pod butem jak chce go wybić dodatkowo szarpie.
Które dokładnie tryby i który wałek trzeba wymienić. Wiem, że są dwa wałki po 4 tryby na każdym. Prosiłbym tak łopatologicznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 12:22, 03 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jak sobie rozbierzesz silnik to od strony sprzęgła jest tryb przesuwny odpowiedzialny za 1 i 3 bieg, a od strony zębatki zdawczej jest tryb przesuwny który odpowiada za 2 i 4 bieg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 10:28, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Czy mógłby ktoś opisać jak pracuje skrzynia w naszych jawach, za co odpowiedzialne są poszczególne tryby, no i które tryby trzeba wymienić aby rozwiązać problem trzeciego biegu.
Myślę, że innym użytkownikom, też przyda się ta informacja, wnioskując po ilości problemów tego typu.
Z góry będę wdzięczny
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|