Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak wysokich obrotów i mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olokolo
Pan Henio



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:32, 28 Lip 2014    Temat postu: Brak wysokich obrotów i mocy

Czesc,
Moim problemem jest brak wysokich obrotów i mocy. Na wyzszych obrotach dosłownie motocykl cały drży, wpada w rezonans (az sie sruby odkrecaja ). Cylinder mam po szlifie, kompresja idealna. Zaplon ustawiony na 4.3mm przed GMP. Elektroda swiecy koloru brazowego. Ogolnie motocykl bardzo ladnie odpala i chodzi na malych/srednich obrotach... do 70km/h rozpedza sie dosc plynnie. Niestety powyzej tej predkosci nie da sie juz jechac, silnik jakby chcial z ramy wyskoczyc.
Filtr powietrza czysty, gaznik czysty i wyregulowany (sruba wolnych obrotów wykrecona o 0,5 obrotu), nowa cewka, kondensator, przewod, fajka, swieca.
prosze o pomoc bo nie mam juz pomyslow Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KUTER
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pon 19:42, 28 Lip 2014    Temat postu:

Sprecyzuj, czy nie da się jechać bo są takie drgania, czy nie da się jechać bo już nie ma mocy? Drgania mogą pochodzić od nie wyważonego wału, luźnego łożyska wału... A brak mocy to gaźnik (ale skoro 70 idzie to raczej nie to), może być lewe powietrze pobierane uszczelniaczami na wale, może się dostawać olej komorą tam gdzie wał chodzi. Ale to by było widać po świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 21:39, 28 Lip 2014    Temat postu:

Przy drganiach praca silnika jest ok czy ma jakieś inne objawy?
Gaźnik masz jaki? Stary po regeneracji czy nowy?
Sprawdź jeszcze krzywkę i platyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:00, 28 Lip 2014    Temat postu:

chcesz powiedzieć że przy 70 silnik zaczyna "czterotaktować" i nie daje więcej mocy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olokolo
Pan Henio



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:01, 29 Lip 2014    Temat postu:

Dziekuje za szybkie odpowiedzi. Silnik mam po remoncie. łozyska, simeringi nowe, wal nie mial wyczuwalnych luzów. Wczoraj rozebralem jeszcze raz gaznik bo tam podejzewam przyczyne... i chyba znalazlem problem... iglica plywaka byla skracana (pewnie ktos probowal doszlifowac do dekielka, aby uzyskac szczelnosc) Takze w tym momencie porównujac z innym plywakiem ten moj jest prawie o 2mm krótszy co powoduje wyzszy poziom paliwa w komoze plywakowej i pozniejsze zalewanie na wyzszych obrotach. Wymienie plywak i dam znac czy pomoglo... mam nadzieje ze to zamknie temat.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KUTER
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Wto 11:50, 29 Lip 2014    Temat postu:

No to dobrze że znalazłeś usterkę. Oby to było to. Jeśli jednak to nic nie da, to odpowiedz na nasze pytania- wtedy ci pomożemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olokolo
Pan Henio



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:14, 08 Sie 2014    Temat postu:

Witajcie ponownie,
Miałem jeszcze jeden gaznik, wiec wymienilem. Zalatwilo to problem drgan na wysokich obrotach. Obenie moto rozpedza sie plynnie do 80km/h. Jak odkrece menetke na max to rozpedzi sie do 90km/h.
Moje pytanie, czy to jest wszystko na co stac jawy 353? Slyszalem opinie ze powinna leciec powyzej 100km/h bez problemu... prawda to ? Smile
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:44, 08 Sie 2014    Temat postu:

silnik na dotarciu jest? Licznik wyskalowany do 120 czy 140 masz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olokolo
Pan Henio



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:14, 08 Sie 2014    Temat postu:

Po szlifie zrobione spokojnie 500km teraz dopiero zaczynam testowac jakie prredkosci rozwija. a licznik wyskalowany do 140km/h. Przy czym predokosc porównywalem z GPS i wskazuje tak samo (endomondo Smile )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:41, 10 Sie 2014    Temat postu:

dysza główna może być za mała dlatego nie osiąga max prędkości. Kwestia gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin