|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 11:44, 26 Lut 2015 Temat postu: Brak zewnętrznej części krateru |
|
|
Cześć. Zamierzam oddać na dniach silnik i blachy do skiełkowania/piaskowania, lecz pojawił się problem, bo brakuje mi małej części krateru od zewnątrz. Pęknięcie zaznaczone jest na zdjęciu na czerwono, a cześć aluminiowa, której brakuje zaznaczona X. Czy można to zespawać, czy jakoś inaczej zregenerować? Drugie pobocznie pytanie jakie części silnika dać do skiełkowania, a jakie do piaskowania?
Zdjęcie przykładowe (zapożyczone z tego forum), jeżeli ktoś zechce to mogę później wrzucić zdjęcie mojego krateru
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lentek91 dnia Czw 11:45, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid2b
Kierownik zmiany
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Racławice Śląskie
|
Wysłany: Czw 14:29, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pospawać, zalać ubytki tigiem. Aluminium szkiełkujesz, cylinder do piaskowania i malowania. Zabezpiecz tylko gwinty i gładź cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abdul
Młodszy majster
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:09, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
W 3/4 zasobów moich silników mam to samo. Czy to WSK,SHL,JAWA 250 czy 175 jest albo ubite lub dość uszczerbione. Mnie się wydaje ze to chyba od zerwanego łańcucha. Myślę ze dobry fachowiec z TIGiem bez problemu sobie poradzi z tym.
Co do szkiełkowania silnika moje zdanie jest takie ze uznaje tylko polerkę papierami,wełnami,pastą polerską a nie żadne szkiełkowanie. Zupełnie mi się nie podoba faktura aluminium po szkiełkowaniu i to jest takie troche na skróty. Lepiej kupić sobie 4 paka piwa i na spokojnie sobie polerować wyjdzie blizej orginałowi. A do piaskowania silnika to nie ma za bardzo co piaskować, może delikatnie co najwyżej cylinder przed malowaniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abdul dnia Czw 19:15, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lentek91
Kierownik zmiany
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 10:04, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za pomoc to już wiem co z tym zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|