Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak zewnętrznej części krateru

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 11:44, 26 Lut 2015    Temat postu: Brak zewnętrznej części krateru

Cześć. Zamierzam oddać na dniach silnik i blachy do skiełkowania/piaskowania, lecz pojawił się problem, bo brakuje mi małej części krateru od zewnątrz. Pęknięcie zaznaczone jest na zdjęciu na czerwono, a cześć aluminiowa, której brakuje zaznaczona X. Czy można to zespawać, czy jakoś inaczej zregenerować? Drugie pobocznie pytanie jakie części silnika dać do skiełkowania, a jakie do piaskowania?

Zdjęcie przykładowe (zapożyczone z tego forum), jeżeli ktoś zechce to mogę później wrzucić zdjęcie mojego krateru


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lentek91 dnia Czw 11:45, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid2b
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racławice Śląskie

PostWysłany: Czw 14:29, 26 Lut 2015    Temat postu:

Pospawać, zalać ubytki tigiem. Aluminium szkiełkujesz, cylinder do piaskowania i malowania. Zabezpiecz tylko gwinty i gładź cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abdul
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:09, 26 Lut 2015    Temat postu:

W 3/4 zasobów moich silników mam to samo. Czy to WSK,SHL,JAWA 250 czy 175 jest albo ubite lub dość uszczerbione. Mnie się wydaje ze to chyba od zerwanego łańcucha. Myślę ze dobry fachowiec z TIGiem bez problemu sobie poradzi z tym.

Co do szkiełkowania silnika moje zdanie jest takie ze uznaje tylko polerkę papierami,wełnami,pastą polerską a nie żadne szkiełkowanie. Zupełnie mi się nie podoba faktura aluminium po szkiełkowaniu i to jest takie troche na skróty. Lepiej kupić sobie 4 paka piwa i na spokojnie sobie polerować wyjdzie blizej orginałowi. A do piaskowania silnika to nie ma za bardzo co piaskować, może delikatnie co najwyżej cylinder przed malowaniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abdul dnia Czw 19:15, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 10:04, 27 Lut 2015    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomoc Smile to już wiem co z tym zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin