|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamus
Czeladnik
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 23:40, 21 Maj 2015 Temat postu: Gardziel gaźnika, dziurki. |
|
|
Witam!
Szybkie pytanko, czy ktoś orientuje się do czego są te 2 dziurki w gardzieli gaźnika od strony filtra powietrza ?
Ponieważ mam problem z gaźnikiem, po zatkaniu tej na prawo, silnik pracuje idealnie, ma wolne obroty, dobrze się wkręca, natomiast po odetkaniu, silnik gubi wolne, ma problem z wejściem na obroty, pomaga jedynie "ręczne" podpompowanie paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 13:00, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To są dysze powietrzne jeśli się nie mylę środkowa jest do napowietrzania paliwa i wytwarzania tzw. emulsji a ta po prawej do wolnych obrotów. Rozumiem że wiesz jak wyregulować gaźnik? Jeśli regulacja nie pomaga to pewnie łapie lewe powietrze. Gaźnik powinien być przykręcony poprzez taką podkładkę dystansową czarną do karterów, wiele osób za mocno dokręca nakrętki przez co mocowanie się wygina i tam łapie powietrze, choć oczywiście nie musi być to.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mradamf1985 dnia Pią 13:01, 22 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 15:04, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Gaźnik wygląda na aktualną produkcję, dobrze widzę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamus
Czeladnik
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 17:45, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zdjęcie poglądowe, gaźnik mam z epoki.
Fakt, gaźnik w miejscu mocowania jest wygięty, splanuję i zobaczę.
Regulowałem go na kilka sposobów, nigdy nie miał idealnie wolnych, chyba że na zimnym silniku przez minute. Jeszcze pytanko dysza główna powinna być 100 czy 102 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 20:34, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to w 250 miała od 95 do 120. Różniły się też średnicą były 24 i 26.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:07, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dysze dobiera sie do silnika, kazdy silnik bedzie inaczej reagowal. Jeden bedzie dobrze palil drugi bedzie ciagle zalany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Wto 19:05, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
lewe powietrze może łykać też pod prądnicą przez simmer jak stwardnieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|