|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaŁ
Pan Henio
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 9:14, 02 Sty 2015 Temat postu: gażnik jawa 250 353 |
|
|
witam koledzy też mam problem z gażnikiem od jawa 250 353
główka gażnika jest prostokątna i nie mogę nigdzie znależć tak owej a potrzebuje takiej jak również nakrętki na przepustnice z gwintem u góry żeby móc 2 nakrętką docisnąć osłonę gażnika czy może ktoś posiada takowe części ? jeśli zapytanie nie jest umieszczone prawidłowo proszę o przeniesienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 11:29, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Popatrz na allegro, pojawiają się tam te gaźniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaŁ
Pan Henio
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 14:11, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Szukam od kilku tygodni i znalazłem ale w niezbyt dobrym stanie i niekąpletny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 15:44, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Znalezienie tego gaźnika w dobrym nie popękanym stanie będzie bardzo trudne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RaFaŁ
Pan Henio
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 16:02, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie w tym problem , potrzebuję główki nad pływakiem i nakrętkę z gwintem do dokręcenia osłony gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Pan Henio
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:09, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jawa 250 typ 353/04- czy ustawienie iglicy w Jikov 2926 SB11(SBD) zalecane na 4 rowku należy liczyć od góry czy od dołu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Nie 22:24, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Na pierwszym rowku od góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Pan Henio
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:01, 17 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki- silnik chodzi równo ,potrzebuje tylko się rozgrzać tak 1 minutę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 21:16, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie jakie macie pozakładane dyszę do gaźnika 2926SBD11B, wg moich informacji w 353 dysza główna powinna być 96, a wolnych obrotów 50. Nie mam dyszy 96, ale mam 93 i 98, rozumiem że przy 93 paliwa będzie mniej a przy 98 będzie więcej. Zastanawiam się którą założyć i co to zmieni w pracy silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:54, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
zmieni prędkość maksymalną. Przy mniejszej dyszy może przy powiedzmy 90 km/h silnik zacząć trekotać jak czterosuw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20:05, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
czyli lepiej założyć większą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:45, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
nie ma reguły, każdy silnik jest na swój sposób oryginalny. Jeden woli bogatą mieszankę a drugi kopniesz 2 razy bez zapłonu i będzie już zalany.
Możesz założyć większą, zobaczyć ile pali na 100 km w trasie i na końcu sprawdzić kolor świecy po takim dystansie. Zresztą zerknij do książki Cichowskiego...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Śro 20:47, 29 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty
Fachowiec
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Sob 9:13, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mam problem z gaźnikami... Kupiłem już 3 niekompletne i okazuje się że nawet pozornie wyglądające tak samo gaźniki są zupełnie inne. np. inna średnica przepustnicy. Męczy mnie już trochę to kompletowanie jednego z kilku innych. a znalezienie kompletnego na allegro graniczy z cudem. Czy ma ktoś zamontowany nowy gaźnik (pewnie wszystkie nowe są chińskie)? Czy silnik "chodzi" na tych nowych? Ewentualnie czy jest różnica czy założę gaźnik z okrągłą, lub prostokątną komorą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 20:01, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nowe są nic nie warte, miałem taki w 354 i wylądował w koszu.
Stary odnowiony daje radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:29, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dlatego nie kupuj wyglądającego tylko z konkretnym opisem, poproś sprzedającego o odczytanie modelu gaźnika który jest łatwo znaleźć bo jest na samej górze. Była kiedyś podana strona przez kogoś z opisem gaźników jaki do jakiego modelu i tam było też chyba napisane jaki na jaki można zamienić. Jak nie możesz znaleźć podeślę . Średnica przepustnicy jak się nie mylę to 2 ostatnie cyfry czyli np 24 lub 26.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|