|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr05
Czeladnik
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:30, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki w końcu jeśli mówisz że nie za bardzo idzie rozwiercić tej głowicy z mniejszą komorą to da się jakoś szpilki zamienić bo nie chciał bym karterów popsuć bo one chyba są tam na stałe zalane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 21:43, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
O co ci dokładnie chodzi z tym że jest mniejsza czy większa? O średnicę kołnierza, który przylega do cylindra? Jeżeli tak, to ta głowica "mniejsza" może być od 175, wtedy średnica wewnętrzna kołnierza wynosi ok. 58mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 21:46, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
muczos napisał: | O co ci dokładnie chodzi z tym że jest mniejsza czy większa? O średnicę kołnierza, który przylega do cylindra? Jeżeli tak, to ta głowica "mniejsza" może być od 175, wtedy średnica wewnętrzna kołnierza wynosi ok. 58mm |
A dla wyjaśnienia głowica "płytka"= większa moc, a "głęboka" = mniejsza moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr05
Czeladnik
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:21, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tu są 2 razem mają różne komory obie od 353 powoli naprawdę już nie wiem co myśleć ile ludzi tyle opinii ta głowica 1 na zdjęciu ma węższą komorę i głębszą a 2 płytszą i szerszą według "Jawora" lepsza ta 1 na zdjęciu a według Ciebie ta 2 więc która w końcu panowie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 15:57, 27 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ta 1 da większą moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr05
Czeladnik
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:04, 28 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za jednoznaczną odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czuczu
Pan Henio
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawady, Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:27, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
witam, Panowie do glowicy z 9 KM ta starsza glęboka bo czytam z zapałem wasze opowiadania-- gdzie kupić tą nietypową uszczelkę bo wszyscy sprzedawcy mówią mi ze ta od nowego modelu też pasuje . dla mnie to kit , orginal jest inny , tutaj docisk polega na duzej płaszczyznie przylgnięcia a tam jest pierscien maly ale jary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sewpir
Czeladnik
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: Czw 17:38, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Też miałem kiedyś rozkminę z głowicami i cylindrami, bo kupiłem drugi silnik na części i okazało się że komory są inne i przylgnia górna cylindra ma ten "trapez" taki sam jak głowica a do tego był inny tłok ze skośnymi frezami na wydechu więc nowszy model - Panelka? Tylko kartery niczym się nie różniły a powinny, skoro Panelka, to choćby miejscem na pokrywę gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:06, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
W panelce jest inny wymiar sworznia tłokowego. A tłoki ze skośnym frezowaniem ma koleś wystawione na allegro (jakoby od panelki).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 23:34, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomasch88
Czeladnik
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:33, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
jaka jest różnica pomiędzy nakrętkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 20:11, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Sob 8:59, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:41, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Naprawiać takie uszkodzenia w głowicy (jeśli tak to jak?), czy poprostu ją założyć i jeździć dalej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 13:27, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
trzeba napawać aluminium i szlifować ale koszt naprawy przewyższy kilkukrotnie wartość głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Pią 14:10, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli tłok nie się nie styka z głowica i nie przepuszcza powietrza po założeniu możesz jeździć. Ja bym jedynie papierem ściernym trochę to wygładził. Ewentualnie jak chcesz to wyrównać na idealnie gładko to przydałoby się jeszcze delikatne splanowanie, żeby nie tracić stopnia sprężania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradamf1985
Kierownik zmiany
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 8:38, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Napawanie mam za darmo, zastanawiałem się też nad wsadzeniem tego potem w tokarkę i ściągnięciu na ładnie. Głowicę mam już inną ale te chcę w wolnym czasie zrobić na zapas, przecież nie wywalę na złom . Swoją drogą trochę ten silnik zmielił, znalazłem też starego tłoka też mocno zmasakrowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|