|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FARMER66
Czeladnik
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA
|
Wysłany: Sob 21:27, 01 Gru 2012 Temat postu: Jaki olej lejecie do swoich 250tek |
|
|
Mam mały dylemat .W jednej ze swoich 250tek regenerację wału i szlif cylindra robił mi Jacek Tomaszewski. ul. Siedlecka 19. 08-445 Osieck.(troche to trwało, no ale wszyscy chwalą to i ja chciałem koszt 500zł) Po poskładaniu wszystkiego do kupy i odpaleniu przyszedł czas na jazdy próbnie ( no ale życie... problemy z ładowaniem, a że byłem w okolicach Ostravy to zajechałem na rudną i zainwestowałem w Vapa 4200ks) mieszanka 1;20 olej castrol 2t po kilku godzinach klepania na postoju wyjechałem radocha jak szlak, no ale życie... po przejechaniu ok 2km tłok zaczął puchnąć no to z buta do domu.Oczywiście dnia następnego zadzwoniłem do pana Jacka, jaki to ja dostałem tłok i czy oby pasowanie nie było za ciasne.Co usłyszałem? Otóż castrol 2t nie nadaje się do tego typu motocykli. Co wy o tym sądzicie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 23:32, 01 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
A jaki olej niby jest odpowiedni? Parszywy mixol? Doradził Ci coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harrymartin
Fachowiec
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limerick
|
Wysłany: Nie 9:14, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.
Ja do swojej leje ORLEN 2T SEMISYNTHETIC w proporcji 1:35 i nic się nie dzieje. Jak dawałem 1:25 to mocno kopciła i kapał z tłumików. Gościu coś spaprał i teraz wykręca się sianem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez harrymartin dnia Nie 9:17, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FARMER66
Czeladnik
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA
|
Wysłany: Nie 9:41, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Odpowiedział mi że w tamtych czasach używało się luxu i miksola , a te nowe oleje są do silników o większych prędkościach obrotowych.Powiem wam że coś w tym jest bo jak wsk chodziła na castrolu to było słychać pierścienie itp(silnik po kapitalce na org tłoku i pierścieniach) a pozalaniu mieszanką z mixolem to słychać tylko miły szum silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 11:11, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ja również polecam ORLEN 2T SEMISYNTHETIC.
Co do puchnięcia tłoka wydaje mi się, że tłok jest felerny.
Pamiętasz jakiego pochodzenia on jest?
Lepiej zainwestuj w dobry czeski i będzie po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FARMER66
Czeladnik
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA
|
Wysłany: Nie 11:41, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Tłok rzekomo był czeski.
Powiem tak: po zmianie paliwa na mieszankę z mixolem zrobiłem od sierpnia jakieś 300km i puchnięcie tłoka nie powtórzyło się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 14:00, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ja leje półsyntetyk do pił w proporcji 1:50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harrymartin
Fachowiec
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limerick
|
Wysłany: Nie 14:27, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Fajnie że umiesz sam siebie uspokoić. Tylko że ja robiłem regenerację wału i szlif cylindra i z materiałami kosztowało to mnie 300 zł. Nie dość że taniej to jeszcze można bez problemu jeździć na półsyntetykach. Stawiam że to wina tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pon 22:53, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ja również obstawiam tłok, leje co pod rękę wpadnie i chodzi, moim zdaniem za ciasno spasowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|