Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kłęby dymu i czarne nie przepalone paliwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NBR
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Pon 21:23, 18 Sie 2014    Temat postu:

Miałem podobne przygody z takim gażnikiem. Nigdzie nie znalazłem informacji na temat poziomu paliwa , ale robiąc próby okazało się że najlepszym rozwiązaniem jest zalanie komory pływakowej paliwem i jazda próbna i w pewnym momencie silnik zaczyna mieć moc i ładnie się wkręca na obroty (napełnienie komory w połowie)
Wspomnę że gazik o średnicy gardzieli 24mm pochodzący z jawy 175 w mojej jawie 250 353 oryginalny gaznik był z gardzielą 26mm ale tak zużyty że nie reagował na regulację Jak już było jasne ile paliwa ma być w komorze pływakowej nie mogłem wyregulować takiego poziomu paliwa języczkiem przy pływaku bo brakowało kawałka zaworka . Postanowiłem wyprodukować nowy zaworek iglicowy z wkręta mosiężnego do drewna , wiertarki i pilnika po kilkunastu minutach miałem nowy zaworek (grzybek stożek 3mm oś zaworka 2mm. Następnie zostawiając dłuższą ośkę docieramy zaworek np. wkrętarką po zamontowaniu wszystkiego na miejsce (pasta polerska lub popiół z papierosa i olej) Po zmontowaniu wszystkiego do kupy języczek blaszki pływaka ma trafiać w środek ośki zaworka i nie latać na boki Po obróceniu pokrywy gaznika nie powinno dać się przedmuchać powietrza ustami przez króciec Dysze pozostały oryginalne od 175 choć nie dało się odczytać wartości możliwe że już ktoś kombinował. Gaznik dostałem jako uszkodzony z urwanym uchem ale technicznie był jak nowy [link widoczny dla zalogowanych] Fotorelacji z toczenia zaworka nie posiadam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr05
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:43, 28 Sie 2014    Temat postu:

pływak jest szczelny ale cynowany już a iglica to na którym ząbku od góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Czw 10:21, 28 Sie 2014    Temat postu:

Zaczynamy regulować od środkowego połozenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin