Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Linka gazu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolo
Pan Henio



Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:34, 09 Lip 2011    Temat postu: Linka gazu.

Mam problemy z wolnymi obrotami. Nie ma wolnych obrotów a manetka gazu ma spory luz.
W jaki sposób wyregulować linkę gazu?
Mam jeszcze jeden problem w trakcie jazdy wskazówka licznik dostaje szału. Wskazuje od min. do max. ruchy są szybkie i cały czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ChaoticBiker
Pan Henio



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edynburg

PostWysłany: Sob 12:46, 09 Lip 2011    Temat postu:

Co do linki gazu, to nie bardzo wiem, jak pomóc - linkę naciąga się przy manetce gazu, od strony gaźnika jest tylko sprężyna iglicy... może ona pękła?.
Ale co do linki prędkościomierza:
1. Sprawdź, czy na pewno jest dobrze przymocowana z obu stron.
2. Kup smar w spreju, najlepiej castrol lub valvoline do łańcuchów/kabli motocyklowych (w każdym sklepie motocyklowym - cena 25-35zł za puszkę 0,5l) i śmiało nawal tego smaru na linkę do pancerza. Powinno pomóc od razu.
3. Jeśli to powyżej nie pomogło, oznacza to, że linka jest już naderwana i w każdej chwili jej żywot się zakończy (zerwie się całkiem) - pozostaje zakup nowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolo
Pan Henio



Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:18, 09 Lip 2011    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Jestem nowym użytkownikiem tego motoru, więc wszystkiego muszę się nauczyć.
Może wiesz jak się reguluje tą linkę gazu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Sob 15:58, 09 Lip 2011    Temat postu:

Chaotic, linki gazu nie naciąga się przy manetce jak w motorynce, tylko nad przepustnicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ChaoticBiker
Pan Henio



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edynburg

PostWysłany: Nie 10:44, 10 Lip 2011    Temat postu:

Racja. Ale tak jak pisałem - no nie byłem tego pewien, natomiast jestem pewien tego co napisałem odnośnie prędkościomierza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ChaoticBiker
Pan Henio



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edynburg

PostWysłany: Pon 10:55, 11 Lip 2011    Temat postu:

a i jeszcze wolne obroty to sie jeszcze ustawia na gazniku - srubka ta ze sprezynka idaca OD DOLU pionodo gory. Wkrecamy - obroty rosna, wykrecamy - spadaja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 11:41, 11 Lip 2011    Temat postu:

Chaotic ja mam taki sposób że odkręcam linkę przy liczniku, wyciągam środek, wrzucam do miski z olejem i wsadzam na miejsce, a jak wskazówka skacze to być może że linka jest gdzieś za mocno zgięta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 16:34, 11 Lip 2011    Temat postu:

na skoki jest patent- zakręcić do oporu i odkręcić pół obrotu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolo
Pan Henio



Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:35, 25 Lip 2011    Temat postu:

Z obrotami poradziłem sobie. Zatkana była dysza wolnych obrotów. Nadal mam luz na manetce gazu.
Wypróbowałem Wasze rady odnośnie prędkościomierza ani smarowanie, ani odkręcenie o pół obrotu nie pomogło. Czy ewentualnie muszę kupić samą linkę, czy musi być z pancerzem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin