 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yui23
Pan Henio
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytniki
|
Wysłany: Pon 14:09, 24 Sty 2011 Temat postu: Linka napędu licznika |
|
|
Witajcie!!!
Mam problem, bo nie wiem jak mam zamontować linkę od licznika. W silniku jest tylko że tak napiszę dziura z przodu i zabezpieczająca śruba na dole. Linka natomiast ma kołnierz z gwintem na obu końcach. Do licznika się przykręciła elegancko i jak nią pokręcę to wskazówka licznika podskakuje OK. Pytanie moje brzmi więc jak mam założyć tą linkę z drugiej strony nijak to mi nie pasuje.
Linki kupowałem na allegro niby do tej jawy.
Linka wygląda tak:
h t t p : / / allegro.pl/jawa-250-linka-szybkosciomierza-oryginalna-czeska-i1420276093.html
JAWA 250 353/03 1958r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Pon 15:03, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jeden koniec bedzie pasował na pewno,a drugi prawdopodobnie jak usuniesz tą nakrętke,jeżeli będzie ta sama średnica to tak jak pisałeś dziura z przodu i zabezpieczająca śruba na dole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yui23
Pan Henio
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytniki
|
Wysłany: Pon 17:08, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie tą nakrętkę mam usunąć odciąć ją?
A ta końcówka wchodzi do środka ale się nie trzyma nie wiem tam nie powinno być jeszcze jakiejś tulejki?
Jak to powinno wyglądać?
Opisowo proszę jak dziecku pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pon 17:09, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zasadniczo na dwie nakretki jest linka do 175, w nich jest wyjscie na nakretke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Pon 17:21, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
yui23 napisał: | Właśnie tą nakrętkę mam usunąć odciąć ją?
A ta końcówka wchodzi do środka ale się nie trzyma nie wiem tam nie powinno być jeszcze jakiejś tulejki?
Jak to powinno wyglądać?
Opisowo proszę jak dziecku pozdrawiam. |
linka wchodzi luźno do środka,no chyba że faktycznie lata -to coś jest nie tak -po to masz tą kontrę od dołu,przykręcasz i powinno być dobrze jeżeli nie to średnica trzpienia linki jest nie odpowiednia i z tond luzy,zerkne jak bede w domu na starą linkę,bo coś mnie sie wydaje że jeszcze dodatkowo powinien być jakiś oring,nie pamiętam,jak ktoś pamięta to niech mnie poprawi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafciojawa dnia Pon 17:28, 24 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 20:28, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Są dwa rodzaje linek :
Z dwóch stron nakrętki lub z jednej nakrętka a z drugiej wpust do karteru . Obie linki są do poszczególnych modeli jaw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pon 21:23, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No gustaw dokładnie o to mi chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yui23
Pan Henio
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytniki
|
Wysłany: Wto 9:57, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc.
Linka tak czy siak na razie nie pasuje. Może uda mi się coś zrobić ale raczej będę musiał kupić drugą linkę.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yui23
Pan Henio
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytniki
|
Wysłany: Wto 15:33, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kontynuując wątek wykręciłem linkę z drugiego motocykla jak na zdjęciu i ta powiedzmy pasuje. Ale jak robiłem remont silnika to do uszczelnienia tego miejsca sprzedali mi taki mały simmering i go tam włożyłem a teraz jest ta dziura na linkę za płytka i nie mogę skontrować tą śrubką od dołu. Dzwoniłem do firmy grze sprzedają uszczelnienia i powiedzieli mi że takich małych nie robi się w ogóle, chyba że na zamówienia ale to dużo kosztuje. W książce jest napisane że ma tam być pierścień uszczelniający 16/8x1. Co to ma być konkretnie i gdzie to mogę kupić. Jak rozkręcałem to nie było nic, a jak wyjmę ten za gruby to będzie leciał olej. Podpowiedzcie jak to mogę rozwiązać.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu

Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Śro 23:11, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jak dasz linkę z pierwszego linku gustawa to nie będzie cieknąć, ew może lekko się pocić. Ja nie mam am żadnego uszczelnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 1:33, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
aker był montowany filc kiedyś a teraz daja simery mozna je kupic w czechach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yui23
Pan Henio
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytniki
|
Wysłany: Czw 16:33, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie dałem o ring 14/2 w sklepie z uszczelnieniami najbardziej mi pod pasował. Założyłem i wszystko OK.
tzn. z tym, bo reszta...
- sprzęgło nie mam koncepcji jak to jeszcze regulować, o regulatorze napięcia nie wspomnę, ale to inna bajka.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Czw 17:27, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
O regulacji sprzęgła już było na forum, poszukaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sułek
Pan Henio
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okrzeja-ząbki
|
Wysłany: Nie 16:10, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Sorki ale muszę odkopać temat. Problem jaki napotkałem to różne długości linek ale tych częsci zamocowanych w silniku z przekładnią ślimakową. Jak to jest bo w tej jawce z 1958 jest o pare cm krótsza od tej z 1963.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|