 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Nie 20:38, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ciężko powiedzieć,nigdy nie patrzyłem na licznik ile przejechałem tylko jak szybko jade!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hanek_21
Czeladnik

Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Firlej
|
Wysłany: Nie 15:50, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
A co sądzicie o łożyskach NTN ? Bo u mnie na skrzyni padły i profilaktycznie wszystkie wymieniam . Jaka firma waszym zdaniem jest najlepsza ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hanek_21 dnia Nie 15:52, 26 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtex
Kierownik zmiany

Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pruszków / Sarzyna
|
Wysłany: Czw 0:47, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby nie przeszukiwac katalogu części to wrzucam zestawienie łożysk jakie są w Jawie 250 (poza główką kierownicy) i ich rodzaj (wg mnie):
1. Wał:
6305 - 3 szt.
- obustronnie otwarte
- luz C3
2. Skrzynia:
6205 - 1 szt.
6303 - 1 szt.
- obustronnie otwarte
- luz C3
3. Koło przednie:
6302 - 2 szt.
- obustronnie zamknięte
4. Koło tylne:
6302 - 2 szt.
6205 - 1 szt.
- obustronnie zamknięte
Jeśli coś jest źle to poprawcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 20:03, 13 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
hanek_21, polecam łożyska FAG, mam takie w simsonie, pomimo tego że lubię depnąć i mam trochę wysilony silnik (jazda od 6000 do 9000obr) po przejechaniu 2000 nie ma żadnych luzów, silnik pracuje cicho. Wcześniej miałem jakieś chińskie, chyba MGK, zrobiłem na nich 10000km i były spore luzy, a na dodatek silnik huczał jak zwolnice w Ursusie C-360. Wśród simsonowców FAGI mają dość dobrą opinię. Do CZ kupiłem polskie PPL, łożyska w latach 60 były do nich zbliżone wytrzymałością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|