|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 15:32, 04 Paź 2014 Temat postu: Luz pomiędzy wałkiem a dźwignią startera. |
|
|
Moja jawa stwarza mi coraz więcej problemów.
Mam problem z dźwignią startera albo z wałkiem. Jak spasowywałem części wszystko wydawało się ok, niestety po założeniu wałka do silnika, i założeniu dźwigni na wałek w odpowiednim miejscu okazuję się że dźwignia lata jakby nie była przykręcona. jeżeli zdejmę dźwignię i przesunę ją na wieloklinie o kilka ząbków w jedną lub drugą stronę wszystko jest ok, tylko niestety położenie dźwignia jest do bani, ani nie da rady zmienić biegów ani odpalić silnika. Wychodzi z tego że albo dźwignia albo wałem jest uszkodzony w tym miejscu w którym powinno być to poskładane. Dziwne jest to że i dźwignia i wałek wyglądają dobrze:( Miał może ktoś z Was takie problemy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 18:30, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ale lata Ci na wieloklinie lewo-prawo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 18:41, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jo, na prawo i lewo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 18:51, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Kopka turecka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 18:53, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nieeeee, oryginał po renowacji, wałek też oryginalny. Ona lata tylko jak jest założona w tym jednym konkretnym miejscu na wieloklinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 18:55, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Spróbuj dokręcić to mocniej niż Ci się wydaje że można. U mnie podziałało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 19:01, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mocniej nie można, gwint na śrubie już zniszczyłem. Jutro podjadę do galwanizerni i zapytam się czy nałoży mi gość 0.05mm chromu technicznego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Śro 11:14, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Najprościej by było rozpiłować tą szczelinę która się zmniejsza przy dokręcaniu śruby i mocniej dowalić. Śruba tam musi być twarda, co najmniej 8.8.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 21:25, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ta szczelina ma 2-3mm, nie ma tam co rozpiłowywać. Dzisiaj odebrałem wałek od galwanizera. Aktualnie kopka nie wchodzi na wałek. Jak będę miał czas to ogarnę temat w garażu i napiszę czy to rozwiązanie się sprawdzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 4:33, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Powłoka Ci nic nie da, musisz bardzo mocno skręcić a jak nie to co najmniej kopniak do wymiany. Koszt nowego od nowszych jaw to około 30 zł na allegro. Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 15:18, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nowszy to nie to samo co oryginał odebrałem wałek, założyłem, zero luzu. Zobaczymy jak długo wytrzyma:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|