|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Obile
Fachowiec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:57, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak rozbierałem silnik to labirynt byl juz stoczony pod simering. A motor stał jakies 20 lat. W moim peraku jedynie wytoczyłem nową tuleje z miejscem pod simering i sprawuje się jak narazie dobrze Jak koledzy pisali, labirynt gdy jest silnik zimny nie uszczelnia zbyt dobrze i dodatkowo psuje troche czopy wału powodując na nich powstawanie rowków (w miejscu labiryntu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa_1961
Pan Henio
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Zielonej Góry
|
Wysłany: Sob 19:47, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja leję olej MIXOL w stosunku 1:25.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Śro 21:08, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
patrzcie na oznaczenia ,,TA,, ,,TB,, TC,, to są klasy olejowe do ,,mieszankowego,, oleju - TA to słaba jakość smarowania i spalania, TB już w miare ok , TC dobre parametry, polecał bym unikać oleju oznaczonego TA, i co do mieszanki doświadczalnie udowodniono ze w pojazdach z zalecaną mieszanką 1:20 można bez najmniejszego uszczerbku lać 1:35 współczesne dobre oleje, ja leje 1:40 ale czasem delikatnie kapke więcej
p.s. moi kuzyni sporządzali taką mieszanke: w garażu ojca wyciągneli ubrudzone farbą olejną pędzle ze słoika z rozcieńczalnikiem, do togo dolali troche oleju takiego do smażenia (np kujawski) i to do zbiornika a następnie w plener - wniosek- silnik na różnych cudach może pracować ale dopiero po kilku tysiącach kilometró można zweryfikować i orzekać czy ma odpowiednie smarowanie na tym co lejemy, sam fakt że pracuje to nie wszystko- można od remontu do remontu zrobić kilka- kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy kilometrów (mam na myśli szlif i regeneracje wału)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 353-tuner dnia Śro 21:19, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|