|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Nie 11:54, 15 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
no jeśli wszystko zawiodło to ostatnią drastyczną deską ratunku jest rozwiązanie które kiedyś zastosowałem w ETZ kolegi - wykonaj w krzywce drugie nacięcie ustalające (to na klin - który tak naprawdę jest kołkiem a nie klinem ale wszyscy tak piszą to i ja też ) zrób nacięcie dokładnie naprzeciwko oryginalnego - powinno to zaowocować przestawieniem krzywki o 180stopni więc i młoteczek powinien otwierać się w GMP a nie DMP
jeśli to nie pomoże to ostateczną opcją jest kupić 5 litrów benzyny 95 ale może też być 98, oblać motocykl i podpalić - prawdopodobnie nie zmieni to ustawienia zapłonu, ale pomoże rozładować nerwy właściciela to taki żart - niewolno podpalać starych motorów ha ha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rommel
Fachowiec
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.opolskie
|
Wysłany: Pon 19:35, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
witam ja mam inny pomysł kiedyś kupiłem jawe 250 ale nie sprawną koleś mówił że niemoże jej odpalić i daje sobie skokój z nią, ale zaryzykowałem robiąc remont silnika okazało się że tłok zle został założony niby coś oczywistego ale i tacy ludzie się trafiają po zmianie jak ręką odjoł , a wczesniej objawy były podobne to dwoich też nieraz kichneła , nawet na 3 s odpalała ale potem gasła. Zobacz jak założony jest tłok chyba że wczesnej normalnie gadała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Pon 21:10, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
W pracy przeszlifowali mi na krzywce drugie nacięcie tak jak proponował turner. i co się okazało??
Wydaje się że powinien otwierać przerywacz już w GMP, a gdzie tam nadal otwiera w DMP !!!
no już nie wiem, Panowie już wszystkie członki opadają te małe i te duże
ciekawe dlaczego tak się dzieję
Tłok mam założony strzałką w kierunku do wydechów, więc dobrze.
ale mam cyrk z tym zapłonem.
Jawy nie podpalę ponieważ obiecałem i dałem słowo honoru że przejadę jawą całą Polskę, miało się to stać w tym roku, no cóż odkładam jazdę na przyszły rok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:17, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
możesz zrobić zdjęcie prądnicy? Coś na pewno źle masz założone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Pon 21:57, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
miałem też do czynienia z podobną sytuacją ale tam wał był krzywy i czop pracował,, mimośrodowo,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Wto 17:09, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jest ustawiony przerywacz gdy tłok znajduje się w DMP
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak gdy tłok znajduje się w GMP
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak mam zrobić jakieś lepsze zdjęcia to proszę powiedzieć.
Tak już myślałem że może mam złą płytkę i przerywacz??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stasiek dnia Czw 17:50, 30 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:58, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
zobaczę jak u mnie jest w gmp i dmp i porównam. Być może czop Ci się obrócił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Śro 6:10, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dziwne aby czop się obrócił, ponieważ wał był w regeneracji, ale może i jest obrócony czop.
Mam jawę 356 i jak zakładam prądnicę do silnika 356 to wszystko jest w porządku.
Ma ktoś z Kolegów wyciągnięty wał do 353?? Proszę zobaczyć w jakiej pozycji znajduje się otwór w czopie ustalającym wirnik. Czy otwór znajduje się na górze gdy główka korbowodu jest w GMP.
Ja sprawdzę to u siebie, jak te położenia będą identyczne to wał jest w porządku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 13:20, 18 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
gdy trzymam wał na małym palcu za korbę, wypust ni klin jest idealnie do góry (pionowo w stronę ręki trzymającej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Czw 21:22, 19 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
tak samo jest u mnie,
sprawdziłem wirnik, rowek na kołek ustalający wirnik z czopem wału jest obrócony o 180st. z "klinem" na którym blokuje się krzywka (jak rowek w wirniku jest na górze to po drugiej stronie klin ustalający krzywkę znajduje sie na dole)
U Ciebie Jawor jest identycznie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Pon 17:57, 27 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie pomocy.
Kupiłem nowy przerywacz do jawy 250, myślałem że może mam coś nie tak z przerywaczem. Po wymianie przerywacza nadal jest ten sam problem, tzn przerywacz otwiera się gdy tłok jest DMP.
Nie wiem co może być nie tak.
W jawie 175 wszystko jest ok a w 250 nie chce działać ((
masakra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 19:03, 27 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a przerywacz masz przykręcony od dołu czy od góry? bo można przykręcić w dwóch miejscach:) Płytki nie różnią się niczym od płytek 350 tek więc może pomliłeś mocowanie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Albert
Pan Henio
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 20:39, 27 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Daj Sobie spokój z tymi częściami bo są dobre szkoda pieniędzy masz wszystko źle po ustawiane. Cała ta płytkę z tymi kondensatorami badziewiami na prądnicy cofnij opór w lewo tak jak byś chciał cofnąć wskazówki zegara i zmierz największą przerwę
jaką osiąga przerywacz po pełnym obrocie wału. Jak możesz prześlij aktualne fotki. Ja zobaczę jutro jak jest umnie poskładane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleszu
Młodszy majster
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Śro 23:26, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem podobnie, pomogło przestawienie okrągłej płytki bo przerywacz otwierał mi się w GMP i też w DMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Albert
Pan Henio
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 8:29, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Patrzyłem u siebie maksymalne rozwarcie styków musi wynosić 0.4mm. Potem ustawiam tłok 2.7mm przed GMP następnie kręcimy tą płytka z przerywaczem kondensatorem tak aby w tym momencie przerywacz się otwierał i tyle. Kombinuj i pisz jakie rezultaty:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|