Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie chce odpalić a jedynie czasami kichnie.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Nie 11:54, 15 Lip 2012    Temat postu:

no jeśli wszystko zawiodło to ostatnią drastyczną deską ratunku jest rozwiązanie które kiedyś zastosowałem w ETZ kolegi - wykonaj w krzywce drugie nacięcie ustalające (to na klin - który tak naprawdę jest kołkiem a nie klinem Smile ale wszyscy tak piszą to i ja też ) zrób nacięcie dokładnie naprzeciwko oryginalnego - powinno to zaowocować przestawieniem krzywki o 180stopni więc i młoteczek powinien otwierać się w GMP a nie DMP
jeśli to nie pomoże to ostateczną opcją jest kupić 5 litrów benzyny 95 ale może też być 98, oblać motocykl i podpalić - prawdopodobnie nie zmieni to ustawienia zapłonu, ale pomoże rozładować nerwy właściciela Smile to taki żart - niewolno podpalać starych motorów ha ha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rommel
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.opolskie

PostWysłany: Pon 19:35, 16 Lip 2012    Temat postu:

witam ja mam inny pomysł kiedyś kupiłem jawe 250 ale nie sprawną koleś mówił że niemoże jej odpalić i daje sobie skokój z nią, ale zaryzykowałem robiąc remont silnika okazało się że tłok zle został założony niby coś oczywistego ale i tacy ludzie się trafiają po zmianie jak ręką odjoł , a wczesniej objawy były podobne to dwoich też nieraz kichneła , nawet na 3 s odpalała ale potem gasła. Zobacz jak założony jest tłok chyba że wczesnej normalnie gadała. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Pon 21:10, 16 Lip 2012    Temat postu:

W pracy przeszlifowali mi na krzywce drugie nacięcie tak jak proponował turner. i co się okazało??
Wydaje się że powinien otwierać przerywacz już w GMP, a gdzie tam nadal otwiera w DMP !!!
no już nie wiem, Panowie już wszystkie członki opadają te małe i te duże Razz
ciekawe dlaczego tak się dzieję
Tłok mam założony strzałką w kierunku do wydechów, więc dobrze.
ale mam cyrk z tym zapłonem.
Jawy nie podpalę ponieważ obiecałem i dałem słowo honoru że przejadę jawą całą Polskę, miało się to stać w tym roku, no cóż odkładam jazdę na przyszły rok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:17, 16 Lip 2012    Temat postu:

możesz zrobić zdjęcie prądnicy? Coś na pewno źle masz założone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Pon 21:57, 16 Lip 2012    Temat postu:

miałem też do czynienia z podobną sytuacją ale tam wał był krzywy i czop pracował,, mimośrodowo,,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Wto 17:09, 17 Lip 2012    Temat postu:

Tak jest ustawiony przerywacz gdy tłok znajduje się w DMP

[link widoczny dla zalogowanych]


A tak gdy tłok znajduje się w GMP

[link widoczny dla zalogowanych]


Jak mam zrobić jakieś lepsze zdjęcia to proszę powiedzieć.
Tak już myślałem że może mam złą płytkę i przerywacz??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stasiek dnia Czw 17:50, 30 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:58, 17 Lip 2012    Temat postu:

zobaczę jak u mnie jest w gmp i dmp i porównam. Być może czop Ci się obrócił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Śro 6:10, 18 Lip 2012    Temat postu:

Dziwne aby czop się obrócił, ponieważ wał był w regeneracji, ale może i jest obrócony czop.
Mam jawę 356 i jak zakładam prądnicę do silnika 356 to wszystko jest w porządku.
Ma ktoś z Kolegów wyciągnięty wał do 353?? Proszę zobaczyć w jakiej pozycji znajduje się otwór w czopie ustalającym wirnik. Czy otwór znajduje się na górze gdy główka korbowodu jest w GMP.
Ja sprawdzę to u siebie, jak te położenia będą identyczne to wał jest w porządku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:20, 18 Lip 2012    Temat postu:

gdy trzymam wał na małym palcu za korbę, wypust ni klin jest idealnie do góry (pionowo w stronę ręki trzymającej)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Czw 21:22, 19 Lip 2012    Temat postu:

tak samo jest u mnie,
sprawdziłem wirnik, rowek na kołek ustalający wirnik z czopem wału jest obrócony o 180st. z "klinem" na którym blokuje się krzywka (jak rowek w wirniku jest na górze to po drugiej stronie klin ustalający krzywkę znajduje sie na dole)
U Ciebie Jawor jest identycznie???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Pon 17:57, 27 Sie 2012    Temat postu:

Panowie pomocy.
Kupiłem nowy przerywacz do jawy 250, myślałem że może mam coś nie tak z przerywaczem. Po wymianie przerywacza nadal jest ten sam problem, tzn przerywacz otwiera się gdy tłok jest DMP.
Nie wiem co może być nie tak.
W jawie 175 wszystko jest ok a w 250 nie chce działać Sad((
masakra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 19:03, 27 Sie 2012    Temat postu:

a przerywacz masz przykręcony od dołu czy od góry? bo można przykręcić w dwóch miejscach:) Płytki nie różnią się niczym od płytek 350 tek więc może pomliłeś mocowanie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albert
Pan Henio



Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 20:39, 27 Sie 2012    Temat postu:

Daj Sobie spokój z tymi częściami bo są dobre szkoda pieniędzy masz wszystko źle po ustawiane. Cała ta płytkę z tymi kondensatorami badziewiami na prądnicy cofnij opór w lewo tak jak byś chciał cofnąć wskazówki zegara i zmierz największą przerwę
jaką osiąga przerywacz po pełnym obrocie wału. Jak możesz prześlij aktualne fotki. Ja zobaczę jutro jak jest umnie poskładane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Śro 23:26, 29 Sie 2012    Temat postu:

Ja miałem podobnie, pomogło przestawienie okrągłej płytki bo przerywacz otwierał mi się w GMP i też w DMP Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albert
Pan Henio



Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 8:29, 30 Sie 2012    Temat postu:

Patrzyłem u siebie maksymalne rozwarcie styków musi wynosić 0.4mm. Potem ustawiam tłok 2.7mm przed GMP następnie kręcimy tą płytka z przerywaczem kondensatorem tak aby w tym momencie przerywacz się otwierał i tyle. Kombinuj i pisz jakie rezultaty:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin