|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Nie 12:41, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No dobra to czemu pisałeś że masz iskrę w DMP, czegoś tu nie pojmuję???????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Nie 19:14, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Krzysiek pisałem, że mam iskrę w dmp bo miałem, tak miałem zapłon ustawiony że tylko przerywacz otwierał się w dmp (miałem źle ustawiony).
spójrz u siebie jak wygląda przerywacz w całym obiegu tłoka.
Dopiero jak Gustaw napisał że w dobrze ustawionym zapłonie gdy tłok jest w dmp to przerwa jest ok4-5mm zrozumiałem że u mnie jest wszystko oki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 15:40, 10 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra w porządku fajnie że to ogarnąłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Pią 17:16, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu. Co może być przyczyną tego, że jak odpalę zimne moto to nie mam wolnych obrotów i trudno go wyciągnąć z dolnych obrotów, natomiast jak się rozgrzeje to są wolne obroty i silnik już w miarę dobrze reaguje na ruchy manetką, chodź mogło by być lepiej. Zapłon ustawiłem tak jak pisaliście z tym, że na oko cofnąłem tłok na ok 3mm, gdzyż nie mam tego miernika. Jedni piszą, aby cofać 2,7mm inni 3,5mm a instrukcja od 4mm do 4,5mm.
Dodam, że ssanie zaraz wyłączyłem po odpaleniu, i może tu jest problem :/(ile powinno się trzymać nasze jawy na ssaniu przy zimnym silniku?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Pią 17:57, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Co masz na myśli pisząc "wyłączyłem ssanie"?? w mojej jawie nie mam ssania.
Chyba ze masz na myśli filtr szumów (czy jakoś tak to się pisze).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Pią 18:38, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Starsze Jawy tego nie mają.
Tak to wygląda [link widoczny dla zalogowanych]
Ta guma zamontowana jest między gaźnikiem a filtrem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Longer dnia Pią 18:39, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Młodszy majster
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: FGW
|
Wysłany: Pią 20:07, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ogranicza przepływ powietrza, wzbogacając przepływ paliwa, w np. kosiarkach jest taki mechanizm.
Jak na moje oko, jeśli przy dobrze wyregulowanym gaźniku tak się dzieje - jest to normalne zjawisko. W dwóch simsonach też z czymś takich się spotkałem - po wyłączeniu ssania zimny silnik gasł, nie trzymał wolnych obrotów, chwilkę się nagrzał i ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:29, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli silnik po generalce to może sie tak dziać, ze względu na tarcie nowych części. Przy niskich obrotach potrafi zatrzymać silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Pią 21:58, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie również to jest, i również miałem podobne objawy. Nie zwracałem na to uwagi, ponieważ uważałem że silnik musi się rozgrzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Pon 18:24, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj nawet na rozgrzanym silniku miałem takie objawy. Zacząłem od kręcenia zapłonem ale to nic nie dało, dopiero wkręcenie śrubki powietrza w gaźniku spowodowało, że silnik stał się żywszy, i praktycznie nie ma zwłoki przy dodawaniu gazu. Początkowo miałem 1.5 obrotu aktualnie mam 1 obrót i na razie jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 22:45, 31 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
gustaw napisał: | Ja robię inaczej:
ustawiam tłok w GMP ( górny martwy punkt) ustawiam przerwę 3,5mm i cofam tłok o 4.5mm dla jawy 250 i 3,4mm dla 354 . Ruszam płytką aż znajdę punkt w którym przeskakuje iskra:) Pozdrawiam |
A dla 356?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 16:27, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
dla 356 nie mam danych....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:14, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Znalazłem:
0,4mm, 2,7 przez ZZ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 23:52, 01 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Znalazłem i nic mi to nie dało. Ustawione. Iskra jest. Gaźnik wymyty. Iglica na drugie nacięcie od góry. Dysza wolnych 3/4 obrotu. Jak nie chciała palić, tak dalej nie gada. Przed remontem gadała bez problemu. A teraz ni hu hu, wylewa się paliwo z gaźnika i koniec. Chyba poszukam kogoś, kto popatrzy na to od A do Z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 4:22, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Może pływak jest dziurawy lub pompka przelewu cały czas napiera o pływak; dodatkowo sprawdź gumę filtra powietrza.
Spróbuj zapłon na 3,5 przed GMP.
Sprawdź połączenia na przewodach przy cewce i prądnicy, kable WN, fajkę i świecę ( ta może "działać" niewkręcona do głowicy, a pod ciśnieniem gubi iskrę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|