|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 8:11, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
black-dimon napisał: | Może pływak jest dziurawy lub pompka przelewu cały czas napiera o pływak; dodatkowo sprawdź gumę filtra powietrza.
Spróbuj zapłon na 3,5 przed GMP.
Sprawdź połączenia na przewodach przy cewce i prądnicy, kable WN, fajkę i świecę ( ta może "działać" niewkręcona do głowicy, a pod ciśnieniem gubi iskrę. |
Dzięki.
Pływak topiłem w wodzie i sprawdzałem - nie ma banieczek. Ta pompka przelewu ładnie unosi się i chowa. Guma filtra nowa, szczelna.
Jaka przerwa ma być na świecy?
Spróbuję przestawić zapłon.
Co do gaźnika - nakrętką przy lince reguluję się jej długość i tym samym wychylenie przepustnicy z iglicą. Ile ma wynosić ten otwór gdy manetka jest skręcona do zera?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Sob 8:14, 02 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 8:21, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A po próbach odpalenia masz mokrą świece?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 8:32, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, paliwo dochodzi. Raz jakby gdaknęła i poczułem spaliny, ale nic więcej. Silnik wartburga na podwójnym gaźniku łącznie z zapłonem ustawiam w 40 minut a tu już trzeci dzień walka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Sob 8:33, 02 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 8:54, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ta śruba przy lince służy do redukcji luzu na lince. Wkręć tą śrubę na maksa w gaźnik. A zmieniałeś świece? Skoro jest mokra to może jest problem ze świecą? Jeżeli dostaje za dużo paliwa to może obniż iglice? To takie moje przemyślenia:) Powodzenia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 9:09, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki ide zaraz działać...i jeszcze jedno...5,86V za mało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 14:33, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Za malo nawet pod obciazeniem.
Regulacja linki gaznika: na odkreconej manetce powinien byc minimalny luz na pancerzu.
Swiece wymien na inna, wg mnie gubi iskre pod obciazeniem. Jaka masz teraz? Przerwe na elektrodach sprobuj zwiekszyc, a pozniej zmniejszyc - nie pamietam jaka powinna byc.
Sprawdziles polaczenia elektryczne?
Moze iskra jest slaba ( wsadz palec do fajki :p to zart! chyba ze jestes twardy ) sprawdz iskre bez fajki lub sprawdz inna swiece i przewod WN lub na agrafce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:53, 02 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Połącz dla pewności jakimś prowizorycznym kabelkiem masę akumulatora z mocowaniem cewki WN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 9:23, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Panowie za podpowiedzi. Wszystkie sugestie były pomocne bo mam teraz ogarnięty zapłon i gaźnik książkowo i po kolei. Motór pali z pierwszego kopa, ładnie się wkręca na obroty. Mam jeszcze mały problem z wolnymi, ale to też się ogarnie - kwestia regulacji.
U mnie przyczyną zalewania były: strugana przez poprzedniego właściciela iglica pływaka - nie domykał zaworka iglicowego - i zalewało mi go. A druga rzecz: pod pompką brakowało sprężynki i cały czas był wciśnięty.
P.S. W ferworze walki okazało się że mam gaźnik 2751 z Jawy 350 633/02
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|