|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudlaty
Fachowiec
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pon 20:08, 23 Paź 2017 Temat postu: Nie wchodzi na obroty |
|
|
Udało mi się w końcu odpalić Jawę tak, żeby chodziła dłużej niż 2s:D Problem jest teraz taki, że w ogóle nie wkręca się na obroty. Jak dodam gazu to tak jakby się dusiła. To pewnie kwestia regulacji. Pytanie regulacji czego? Dodatkowo pali bardzo dużo, ok 100ml paliwa na 3 minuty:) może wystarczy obniżyć iglicę w gaźniku bo za dużo dostaje? a może to zapłon?
https://www.youtube.com/watch?v=L49DPkCqrzU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Wto 11:47, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
podczas mojej walki z gaźnikiem miałem podobne objawy. Zakładam ze masz dobrze ustawiony zapłon. Spróbuj wyregulować gaźnik wg serwisówki lub książki cichowskiego - tam w rozdziale gaźnik fajnie jest to opisane czyt. dla "blądyna" czyli dla mnie Jesli regulacja nic nie da to zacznij zabawę z dyszami nie wiem jak sie one fachowo nazywają. Ja kombinowałem z ta która jest wkręcana od spodu gaźnika ( pod iglicą) i tą wkręcaną z boku pod kątem prostym. Na tej stronie masz wielkości dysz jakie powinny byc w danym modelu gaxnika, mozę ci to pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze było by sie przejechać bo na postoju moze chodzić dobrze a jak ruszysz nie bedzie miała mocy na "całej manetce" - u mnie tak było....dasz radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 14:27, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Jaką dużą masz dysze główna? Znajdziesz ją pod spodem gaźnika, powinna mieć nabitą wartość cyfrową. Sprawdź też czy na przerywaczu nie ma nadmiernego iskrzenia w trakcie pracy silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czeresss
Fachowiec
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wiśniowa
|
Wysłany: Wto 20:07, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Jak się dławi to może ssanie nie wyłączone? Może filtr powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaprys
Czeladnik
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:18, 26 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam podobny problem. Jaka była przyczyna???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Śro 10:32, 27 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Zdemontuj pokrywę pływaka i pozostaw otwarty gaznik , zalej mieszanką komorę pływakową do połowy i uruchom , jeśli odpali i w pewnym momencie zacznie normalnie pracować i wkręcać się na obroty to znaczy że musisz regulować poziom paliwa. Jeśli nie to trzeba szukać przyczyny w dyszach , przepustnicy i kanałach paliwowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|