Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pisk silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Nie 14:07, 30 Sty 2011    Temat postu:

Bardzo czesto to simmering nienasmarowany przy zakładaniu po jakims krótkim czasie zaczyna gwizdać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koszu83
Pan Henio



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:51, 15 Maj 2011    Temat postu:

Panowie, uszczelki ze skutera, czy tam jawa części często nie zdają egzaminu.
Ja bym proponował kringielit zbrojony. Ja miałem, raz dokręciłem i lala. Uszczelka strzela jak się co chwile zdejmuje głowice.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Wto 19:23, 04 Paź 2011    Temat postu:

Ostatnio składałem silnik po regeneracji wału, ten pisk faktycznie pochodził spod głowicy, przeszlifowałem ją papierem wodnym 800 na tafli szklanej, uszczelkę delikatnie posmarowałem silikonem, skręciłem, silikon związał i piski znikneły Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 19:51, 05 Paź 2011    Temat postu:

Koszu, w fabryce jawy były składane na sam hermetyk, więc uszczelki nie powinny być za grube bo się pozmieniają dystanse. A jeszcze mogą piszczeć szczotki w prądnicy, ale w tym przypadku to albo krzywa głowica albo niedokręcona świeca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Śro 21:02, 05 Paź 2011    Temat postu:

Jak dasz uszczelki pomiędzy kartery to zwiększa się szkodliwa pojemnośc skrzyni korbowej i moto gorzej chodzi. Najlepiej sam silikon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Czw 7:31, 06 Paź 2011    Temat postu:

Ja posłuchałem się Ruszczyka, który radził składać na czeski czarny sylikon Paulin silnik złożony zero przecieków i żadnych problemów. Dodam że brat składał tez na niego WSK 125 i nie narzeka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Czw 16:17, 06 Paź 2011    Temat postu:

Spider tam gdzie fabrycznie była przewidziana uszczelka lepiej jest ją założyć, żeby zachować odpowiednie dystanse i luzy, chyba że nie ma to znaczenia tak jak w pokrywie sprzęgła, to można dać sam silikon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Czw 17:39, 06 Paź 2011    Temat postu:

Muczos zgadzam się z tobą w 100% ale co się tyczy jaw tam jej nie ma a co do wsk to jeździła ok pół roku aż do momentu jak brat założył iskrownik z piły spalinowej wtedy rozsypał się wał ale gdyby nie to to by jeszcze jeździła Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez spider dnia Czw 17:40, 06 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin