 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pią 20:54, 28 Sty 2011 Temat postu: Pisk silnika |
|
|
Witam wszystkich kolegów, wczoraj po powiedzmy partyzanckim złożeniu mojej 353 przejechałem się i po jakiejś minucie jazdy silnik zaczął piszczec, h..j wie jak to określic, pierwszy moment myślałem że się zaciera, wróciłem do garażu, poczekałem aż wystygła, ściągam głowice a tam ani śladu zacierania, ale patrze ma przedmuch spod głowicy, myślałem że to to, dociągnąłem a tu nic. Dodam że jak wykręcę świecę i kopie do bólu to nie piszczy, ale jak jest ciśnienie w cylku (świeca wkręcona) to dalej pisk. Wiem że sam to muszę znaleźc ale może macie jakieś sugestie? Bo ja z wkurwa to smutek w browarze topie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Pią 22:11, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
hmmm
może jakieś łożysko na wale, może na sworzniu
Jak masz możliwość to wrzuć film na jakiś serwer i może da się coś zaradzić po głosie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Pią 22:23, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja stawiam jednak na głowice,masz tam przedmuch na bank,dawałeś jakąs uszczelke pod głowice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:25, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
na pewno z głowicą coś jest bo u mnie też piszczała. Dalej mam problem z kompresją :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pią 22:42, 28 Sty 2011 Temat postu: Pisk silnika |
|
|
Nowe lozyska na wale,semeringi,tłok pierścienie. Uszczelka jest, slady przedmuchu to na przednim blotniku sa... Starałem sie dociagnąć glowice, szpilki napiete jak baranie jaja, aha z braku orginalnych zrobilem je z pręta gwintowanego, bodajże stal 5.8 może te k...wy popuszczają? Jak mi sie uda to jakiś filmik wrzuce. PS. To byla pierwsza jazda po odpaleniu po jakiś 30 latach, satysfakcja jak sto h...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:01, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja już przerobiłem 4 uszczelki ze skuterdebicy, na sylikony i smary grafitowe
Tak samo dociągałem ile sił w łapie i nic
tu jest kwestia raczej przylgni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pią 23:06, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem kurde. Pierwsze odpalenia, czyli jakies 20 min pracy tylko wal stukal, a teraz to. Tak teraz mysle zeby glowice (przlgnie) przetoczc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Pią 23:13, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Bo tak w sumie mysle, szpilki nie sa rozlozone symetrycznie, a mi dmucha z przodu, mozna by dotrzec glowice z cylindrem na paste do zaworow, lepsze było by doleganie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 1:42, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja robiłem na papierku wodnym 2000 i pastą polerską tempo Lekko się poprawiło ale przy gazowaniu słychać buczenie
szkoda nerwów, dajesz lekko do splanowania i podkładasz grubszą uszczelkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu

Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Sob 8:27, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
splanuj głowice i daj grubsiejszą uszczelkę,jak napisał Jawor ,masz zwichrowana głowicę i nie uszczelnisz dociskając na chama ,a twardość 5,8 to se można wsadzić w buty,przy dobrym dociągnięciu zerwiesz gwint,poszukaj lepszego materiału na szpilki,ewentualnie do tokarza i ci wytoczy bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafciojawa dnia Sob 8:29, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Sob 9:28, 29 Sty 2011 Temat postu: Glowica |
|
|
No te szpilki to takie z braku laku, a uszczelke to dostalem zamawialem z g moto, przyszla cienka jak gazeta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 14:22, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Poszukaj lepiej oryginalnych szpilek - stare ale jare, materiał z którego zrobiłeś/dostałeś nie nadaje się, względnie możesz też poszukać innej głowicy.
Wcześniej może ktoś nie dociągnął jak należy albo na gorącym silniku odkręcał i powichrował głowicę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Sob 18:45, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Doszedłem do wniosku że to wina szpilek, zapewne gdy się silnik nagrzewa to szpilki popuszczają, trza szukac oryginału albo dorabiac ale to ma czas, zbieram na nowe chromy a że czekamy na potomka to mam póki co gdzie kase inwestowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Sob 20:37, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
hola hola. Panie po co wydawać kasę nie sprawdzając wszystkiego.
nasmarowałeś krzywkę przerywacza? jeśli nie to nasmaruj , dalej każdy simering który lata na wale powinien być lekko przesmarowany smarem w miejscach gdzie styka się z metalem ( czyt wałem , i zębatką zdawczą ).
Gdy to nie pomaga to nalej trochę oleju do cylindra i pokop bez świecy , wkręć świecę i powinno przestać. Jeśli nie przestanie to zapal motocykl niech popracuje troszkę i dopiero odkręć głowicę, w miejscu przedmuchu ma być mokro od mieszanki. Z tym planowaniem to bym się tak nie spieszył bo teraz składałem jawę 250 Wojtex- owi i tam tez były nierówności a jednak nie piszczy. Szpilki nie mają nic do tego bo o ile się nie ukręciły to trzymają mocno, jedynie co mogłeś krzywo przykręcić głowicę ( powinieneś metodą na krzyż ) .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Sob 23:52, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
O Gustawie krzywka smarowana aż z niej leci silnik ze zdjętą głowicą ma głos że nie chce przestac słuchac głowice to na krzyż dokręcałem jak Pan Bóg przykazał a w miejscu przedmuch to mokro jak bym na... doił więc w grę wchodzi albo szpilki albo piski na wale ale mam i tak zamiar go regenerowac, szczerze to naprawdę dzieki chłopaki za tyle rzeczowych podpowiedzi, aż nie wiem komu pochwały dawac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|