|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Pią 19:13, 19 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Trochę dziwne ty wymiary cylindra , mierzyłeś średnicówką i mikrometrem?
Na moje ,,oko,, zle spasowane.
Labirynt działa jak uszczelniacz ,między czopem wału a ścianką labiryntu podczas pracy powstaje tzw .film olejowy który uszczelnia , podobną rolę pełni łożysko od strony zębatki smarowane olejem skrzyni biegów. Przy dość wybitych łożyskach i labiryncie i po długim postoju gdy olej spłynie mogą być przez chwilę przedmuchy. U mnie labiryntu jest tylko pół + uszczelniacz taki jak od strony prądnicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NBR dnia Pią 19:20, 19 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 19:08, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Dziś zdemontowałem tłok i wykonałem pomiary:
nad pierścieniami: Y=65,15 X=65,20
pod pierścieniami: Y=65,30 X=65,35
nad sworzniem: Y=65,30 X=65,40
na wysokości sworznia = 65,40
pod sworzniem Y=65,40 X= 65,42
Pomiary cylinder
góra: 65,45
środek1: 65,48
środek2: 65,53
dół: 65,55
Cylinder mierzyłem średnicówką trójpunktową a tłok mikrometrem.
Proszę o opinie czy ten zestaw jest w miarę spasowany
Co do klapki przed filtrem mam otwartą na zamkniętej ciężko zapala
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dorsz87 dnia Pon 19:17, 22 Paź 2018, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 8:49, 29 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witam
Po konsultacjach z mechanikiem, który w sumie naprawia samochody ale wiedze jakąś posiada stwierdził, że zestaw tłok-cylinder jest dobrze spasowany ponieważ najważniejsze są pierścienie i luz na zamku a ten wyszedł 0,2 mm. Więc szukałem dalej i zauważyłem że okienka w tłoku są szersze niż okienka w cylindrze nie wiem czy może być to przyczyną ale prośba do użytkownika NBR o pomiar wysokości i szerokości okienka w tłoku.
Z góry Dziękuje.
Jeszcze pytanie z jaką siłą dokręcacie głowice w swoich Jawach. Po zdjęciu swojej zauważyłem mały przedmuch.?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dorsz87 dnia Pon 12:36, 29 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|