![Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna](default) |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
![Moderator Moderator](http://i1220.photobucket.com/albums/dd454/gasior002/1952ff_zpsecf4d187.jpg)
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Śro 8:13, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Na ali za pare dolców kupisz chiński gaźnik ale żeby dzialal musisz napędzać go ryzem lub sake. A gaźnik do jawy tylko oryginał po regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kodex
Pan Henio
Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:50, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Ustaliliś z moim mechanikiem że za bogaty skład mieszanki, opuściliśmy maksymalnie iglice i moc wróciła w 80 %. Pozostaje ewentualna wymiana dyszy z 115 na 110, gdyż brakuje ostatnie 20 % mocy Jawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec
![Fachowiec Fachowiec](http://i1220.photobucket.com/albums/dd454/gasior002/1970ff_zpseb10bc88.jpg)
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Nie 0:57, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Kodex napisał: |
Czy to jest oryginał od Jawy Kivacki 353 ? Czy możecie mi powiedzieć coś więcej o tego rodzaju gaźniku, na olx czy allegro nie ma takich. Prawdopodobnie uszkodzona w nim jest iglica i przepustnica na której sa luzy. Z tym gaźnikiem Jawa ma problem z odpaleniem oraz utrzymaniem wolnych obrotów. Na nowym gaźniku (współczesnym) pali za pierwszym kopniakiem, obroty również trzyma ładnie lecz nie ma tej mocy....
EDIT:
Znalazłem kilka informacji, jest to gaźnik o oznaczeniu 2926NR, JAWA 250 typ 579 produkcji Szweckiej. Domyślam się, że ciężko będzie mi znaleźć do kupna taki sam.
Jaki inny gaźnik z epoki proponowalibyście mi wstawić ?
PIĘKNA
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jeśli twoja Jawa jest z 1966 to już nie kivacka. Dysza w 353 była 105. A te nówki nie będą pasować, bo są do 175/350. W swojej testowałem taki gaźnik z epoki ale właśnie z 175/350 i zachowanie było takie jak opisujesz. Dobry dół i brak góry obrotów. Na tym gaźniku nic nie wykręcisz. Ja nawet poziom paliwa próbowałem zmieniać, dysze, nie pomagało. Odżałuj kasę i kup regenerowany z Czech/Słowacji, jak chcesz mieć spokój. Ew zestaw naprawczy z nowa przepustnicą.
Jeśli będziesz szukał używki to pamiętaj że gardziel musi być 26 (końcówka oznaczenia), 24 miały 175/350 jest ich dużo ale nie sprawdzą się.
Przy okazji jaki masz filtr powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mcha dnia Nie 1:04, 03 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|