Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z obrotami na rozgrzeanym siniku w jawie 250 58r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skora
Pan Henio



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:22, 03 Wrz 2009    Temat postu: Problem z obrotami na rozgrzeanym siniku w jawie 250 58r

mam własnie taki problem jak w temacie a dokładniej
Gdy ilnik jest zimny lub nie dośc gorący to wszystko jest ok
Ale gdy sie juz nagżeje zaczynają mu rosnąć obroty i to bardzo wysoko
Zmieniłem mu simering od strony elektryki bo podobno tamtędy łapią te jawy lewe powietrze i nic lepiej nie jest, obniżyłem mu iglice o 1 ząbek zeby przytkać paliwo ,pomimo w pierwszych chwilach uspokojonych obrotów to i tak znów powoli ale jednak zaczął sie wzbijać na obroty.

Na 90% myśle że to lewe powietrze - Tylko z kąd?

Dlaczego tak sie dzieje tylko na gorącym silniku??bo na zimnym tez powinien je łapać!?

Może jakieś sugestie i porady???

pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pią 6:55, 04 Wrz 2009    Temat postu:

wkręć na max śrubkę od powietrza ( motocykl powinien prawie zgasnąć lub zgasnąć jak zgaśnie to wykręć o pól obrotu sytuacja powinna być już dobra . Reguluj na dobrze zagrzanym silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skora
Pan Henio



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:24, 06 Lut 2010    Temat postu:

Doszedłem już jakiś czas temu do tego co z nią było ale dop. teraz pisze.
Także po
-winianach simeringu
-założeniu nowych uszeczelek od strony sprzęgła (może tamtędy ciągła lewe powietrze)
-wymianie uszczelek pod cylindrem i głowicą
-Nowej skórzanej uszczelce pod gaźnik
-wyczyszczeniu gaźnika i regulacji nim we wszystkie strony
silnik zachowywał się bez zmian:(
czyli po rozgrzaniu wchodził na maksymalne obroty po czym tak się gżał ze dostawał samozapłonu.
ostatecznie bolał go gaźnik ale gdzie dokładnie i co w nim było nie tak to do dziś nie wiem bo zanim zmieniłem go na ten co teraz mam to w tamtym po wymieniałem wszystko co możliwe i nic.
Znalazłem stary gaźnik - wygotowałem go w occie
po skręcałem jak trzeba
i jak za dotknięciem magicznej rózczki wszystkie bolączki zniknęły,
Stary gaźnik chyba miał coś pęknięte lub uszkodzone (nie widoczne gołym okiem) że lewe powietrze łapał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Wto 23:14, 09 Lut 2010    Temat postu:

może miał nie równą powierzchnię styku z karterami tak że nawet uszczelka nie pomagała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skora
Pan Henio



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:10, 11 Lut 2010    Temat postu:

POwieżchnie miał splanowaną
poza tym miałem nałożony silikon z obu stron uszczelki.
Na uszczelce po siągnięcu gaźnika był idealny odcisk gaźnika.
Takrze wg mnie gdzieś indziej tkwi problem.
Już sie raczej nie dowiem bo niemam zamiaru go nawet zakładać, za dużo nerwów mnie kosztował Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Sob 19:38, 20 Mar 2010    Temat postu:

problem wysokich obrotów nie tkwi tylko w spierdzielającej kompressji,u mnie zauważyłem że na wolnych obrotach nie ma wystarczajacego ladowania i prąd leci z aku,obroty gwałtownie wzrastają,natomiast jak podkręce mu dekoładowanie wskazówka wychyla sie na + i już obroty piknie spadaja jak w książce,ale za to ładowanie mam w granicach 9V,TYLKO POZAZDROŚCIĆ,HEEEE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 7:26, 21 Mar 2010    Temat postu:

ja bym sie tam nie cieszył z 9V bo to stanowczo za dużo i bedzie gotowało aku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin