Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z simeringiem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart8113
Pan Henio



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:18, 13 Sie 2012    Temat postu: problem z simeringiem

witam mam pytanie dotyczace simeringu na wale od strony pradnicy czy ktos moze wkladal go na jakims kleju lub silikonie ??? mam problem bo wyplulo mi wlasnie tem uszczelniacz i metalowa jego czesc zatopiona w gumie uszkodzila mi wirnik widzialem w jednym silniku ze jest zabezpieczenie u mnie nie ma zadnego rowka ani nic podobnego jawa z 57 roku moze ma ktos jakis pomysl lub mial podobny problem i jak go rozwiazal????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 23:25, 13 Sie 2012    Temat postu:

wsadź na klej i powinno hulać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Wto 15:31, 14 Sie 2012    Temat postu:

Witam u mnie niema zabezpieczenia. Ale patrzyłem w innym karterze jest rowek na zeger. Też wbiłem i myślałem że wytrzyma. Wykichało po raz drugi i po obwodzie wywierciłem trzy otworki 2,5 mm nagwintowałem trójką i dałem podkładki . Ale po 200 km wykichało,podkładka się wygła więc dałem grubsze blaszki. Tak też zrobiłem z uszczelniaczem trybu zdawczego i teraz trzyma . A jaki masz uszczelniacz 25x67x7.Spróbuj może klej wytrzyma bo jak ci wpadnie blaszka ze śrubką do prądnicy to kicha.Zmierz uszczelniacz aby ci nie zapchał rowka smarującego łożysko wału.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart8113
Pan Henio



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:58, 14 Sie 2012    Temat postu:

witam moj wymiar jaki byl w silniku to 25x62x08 dzis udalo mi sie kupic 25x62x07 mam zamiar go zamontowac na probe wlasnie zastanawi amnie z kad sie bierze kichanie czy z powodu slabej bateri czy zlej regulacji zaplonu czy tez gaznika (nowa swieca ngk)???mi potrafi strzelic nawet po paru przejechanych km oczywiscie wyruszajac z domu jest wszystko ok ... (po strzale rybki tlumikow standardowo wracaja w plecaku:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 17:27, 14 Sie 2012    Temat postu:

ja bym stawiał na zapłon i wszystko z nim związane , sprawdź czy masz ustawiony z instrukcją , zobacz czy nie masz wyrobionego przerywacza itp jeżeli to będzie OK szukaj przyczyny w gaźniku lewe powietrze, dysza , przycinający się pływak itp jest naprawdę wiele powodów strzelania ale nie na pewno słabo naładowany akumulator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Wto 18:36, 14 Sie 2012    Temat postu:

U mnie strzela w gaźnik, u ciebie może być za późny zapłon sprawdź ale przyczyny zawsze są dwie albo zapłon albo gaźnik .Może poproś kogoś ktoś niezaangażowany emocjonalnie może ci pomóc ,zobaczy więcej niż ty wkurzony. U mnie gdy spada z obrotów na światłach słaby prąd słaba iskra i kicha. Dwa razy szczotka zgubiła masę, i nie było ładowania , i kichał. Teraz poprawiłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Wto 18:58, 14 Sie 2012    Temat postu:

Przepraszam uszczelniacz nie może być inny jak 25 x 62 x7

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 20:14, 14 Sie 2012    Temat postu:

Zacznij od naładowania akumulatora i ustawienia zapłonu, jeśli strzela w tył gaźnika to za wczesny zapłon. Jeśli są wyhuśtane gniazda to simeringi może się wysunąć, jak włożysz nowy to możesz zrobić ze 3 lekkie fazki na karterze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:16, 14 Sie 2012    Temat postu:

nowe świece można sobie w buty wsadzić. Załóż jakąś oryginalną iskierkę z epoki i ustaw przerwę na stykach, tylko nie książkową a metodą prób i błędów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Śro 10:04, 15 Sie 2012    Temat postu:

Tak ja też popieram metodę na czuja, to jest około 4 mm przed GMP a potem obracam płytką . Tylko że co 200 km trzeba poprawić . Kolega wspomina swoją JAWĘ, kichała w gaźnik i się zapalała. U mnie zrywa się trzecia linka sprzęgła na 1000 km na kołach 880 km na silniku . To moje marzenie JAWA 1958 rok uczy mnie pokory.Fazki może i pomogą, ale jak kichnie , to kichnie ,ja zrobiłem po swojemu teraz trzyma ,tylko śrubki wkręciłem na klej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Sob 7:56, 18 Sie 2012    Temat postu:

I jak ogarnąłeś ten problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Sob 15:58, 18 Sie 2012    Temat postu:

kiedyś wiele osób radziło sobie z tym problemem tak : wsadza się simmering, a następnie w kilku miejscach pynktuje krawędź gniazda - nie od środka tylko od czoła - niby to pomagało - ale później przy remoncie trzeba zeszlifować powstałe ,,zabezpieczenia,, bo nie wbije się następnego simmeringu

- a to strzelanie w komorę wału to nie jest dobre i normalnie nie powinno tak być- w jakimś silniku to zdarzyło mi się - ale wtedy faktycznie zapłon był bardzo żle ustawiony przez pomyłkę,
w jawie dzięki bogu jeszcze tego nie miałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart8113
Pan Henio



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:12, 28 Wrz 2012    Temat postu:

w koncu przerobilem jawe na zaplon cdi dotoczylem podstawe pod stator ktora automatycznie dociska simering i mysle ze problem zniknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Sob 13:34, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Możesz rozwinąć temat zapłonu cdi? - tyle, że może w nowym temacie.

Sam jakiś czas temu szukałem informacji na ten temat i myślę, że jest wart poruszenia na forum, a w dodatku jak posiadasz coś takiego winstalowane w moto to tym bardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Sob 13:39, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Pochwal się nowością jestem ciekaw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin