|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Młodszy majster
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów/Kraków
|
Wysłany: Sob 19:14, 14 Lis 2009 Temat postu: Problem ze zdjęciem cylindra |
|
|
Próbowałem dziś zdjąć cylinder i niestety po 4 godzinach opukiwania przez drewienko udało mi się ściągnąć jakieś 1,5mm Najwyraźniej zapiekł się. I pytanie: Czy istnieją jakieś ściągacze do cylindrów? Znacie może jakiś efektywny sposób na zdjęcie takiego ustrojstwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Sob 20:52, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a tłok masz na dole????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neronman
Czeladnik
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko
|
Wysłany: Sob 21:47, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
śruby wykręcone ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Młodszy majster
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów/Kraków
|
Wysłany: Sob 22:06, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, tłok na dole. Śruby wykręciłem (dwie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Sob 22:14, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
musisz sie zastanowić na czym bardziej Ci zależy na tłoku czy cylindrze . ba czasem jest tak żeby jedno uratować trzeba drugie popsuć . na bym najwygodniej w życiu powiercił w tłoku dziurki i po matulku bym go rozwalił .
Oczywiście pierw trzeba zastosować WD 40 , opalarkę . jedno zasadnicze pytanie.. rusza sie wal?? cylinder wychodzi z karterów? bo jak nie to masz przesrane, ja mimo ze rozwaliłem tłok psikałem WD-40 i podgrzewałem opalarka kartery to przy wyciąganiu( już na sile ) pękła tuleja . Ogólnie powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Sob 22:26, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
tam są raczej 4 śruby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Młodszy majster
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów/Kraków
|
Wysłany: Sob 22:40, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, wał się rusza i to bardzo ładnie, tłok w cylindrze też bez problemów, zresztą gładź jest w perfekcyjnym stanie, tłok też Cylinder musiał się tam niżej gdzies w karterach zapiec jakoś. A może rozkręcić śruby spajające kartery i spróbować je rozdzielić delikatnie od dołu. Nawet na 3mm , może jakoś sie uda "odczepić" tego drania. Co myślicie o czymś takim? Boję się że te cztery śruby wygnę na których jest cylinder i głowica, ale ryzyk fizyk...
Jeszcze gwoli ścisłości - głowicę zdjąłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aro dnia Sob 22:42, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Sob 22:47, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ty masz lepsza sytuacje bo w 354 to by nie wyszło, próbuj wykręcić szpilki i obrócić cylindrem ale próba rozpołowienia karterów tez jest ok. tylko najpierw szpilki wykręć!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Młodszy majster
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów/Kraków
|
Wysłany: Sob 23:03, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jak? przecież gwint na nich spitole. Chyba że są jakieś sposoby na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Sob 23:20, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
zakręcasz dwie nakrętki na szpilkę i je skręcasz czyli kontrujesz , nie boj sie nic nie popsujesz jak już mocno skontrujesz to dolna nakrętka odkręcasz, w tedy będzie ona sie wspierać na górnej . Spróbuj a na pewno sie uda szpilki tak łatwo nie urwiesz to nie komar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro
Młodszy majster
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów/Kraków
|
Wysłany: Sob 23:28, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki Gustaw za radę. Spróbuję w poniedziałek. Dam znać z jakim efektem. Oby się udało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Śro 22:09, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja w 354 zastosowałem środek STAREX ( niebieski jest skuteczniejszy od czerwonego) to jest do wiercenia i gwintowania. (WD40 wg mnie to lipa) Polałem na tłoki i poszedłem, na drugi dzień poprawka środkiem, gumowy młotek i ogrom zapału.
Uderzałem młotkiem dookoła po żeberkach (z wyczuciem), później drewnianym kołkiem w tłok, a na koniec w gwint od wydechu i z tyłu w żeberka.
Ważne gumowy młotek!!!!
Po kawałku dookoła prawo lewo i cylinder zaczął się ruszać na boki, a później góra dół.
Jak już ruszył trochę to jeszcze go środkiem i po 3 godzinach i 3 litrach potu operacja skończyła się powodzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 13:37, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ty miałeś lepiej a ten silnik co ja rozbierałem był po powodzi i szlag wszystko trafił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|