Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regeneracja gaźnika co i jak?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 20:36, 09 Maj 2015    Temat postu: Regeneracja gaźnika co i jak?

Jestem w trakcie remontu silnika, ale nawet najlepszy silnik bez dobrego gaźnika nie będzie dobrze działał. Są do kupienia zestawy naprawcze gaźnika tylko się zastanawiam co wymieniać a co nie? Na pewno przepustnica bo już jest widocznie wytarta, na co jeszcze zwrócić uwagę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 22:59, 09 Maj 2015    Temat postu:

Szczerze to kupiłem taki zestaw naprawczy. Jakość - tandeta. Wykorzystałem chyba tylko sprężyny pod śruby regulacyjne i blaszkę iglicy. Nawet chyba gwinty były inne bo jednej śruby wogóle nie mogłem wkręcić...

Lepiej kupić stary gaźnik i z dwóch lub nawet trzech złożyć jeden.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 8:55, 10 Maj 2015    Temat postu:

Tak podejrzewam, że za 30 zł to szału nie ma. Mój jest kompletny tylko się zastanawiam które części się najszybciej zużywają i jak to rozpoznać. Wytarta przepustnica wiadomo, uszkodzony pływak też daje znać szybko o sobie, a co jeszcze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin