|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witkacy7
Czeladnik
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:02, 26 Sty 2012 Temat postu: Regulacja gaźnik |
|
|
Witam.
Wiem, że to dla niektórych może być zabawne, ale prosiłbym o szczegółowy opis regulacji gaźnika Jikov w Jawie 250 model 353.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 12:12, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adbok
Kierownik warsztatu
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drzewica / Łódź
|
Wysłany: Pią 15:36, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jawor napisał: | zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi |
Podstawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witkacy7
Czeladnik
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:15, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Trzeba mieć jeszcze tą instrukcję..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
Wysłany: Pią 17:15, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forum działa już od jakiegoś czasu.
Tak więc wszystko jest wystarczy pohuszać
http://www.jawa250.fora.pl/viewimage.php?i=96
Radził bym sprawdzić forumowego maila tam pewnie też coś znajdziesz.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez spider dnia Pią 17:16, 27 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Sob 17:21, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wiem, że mnie zaraz zganicie, ale może mi ktoś powiedzieć ile powinno być obrotu tej poprzecznej śrubki. W instrukcji podane jest tylko, że bardziej wykręcona daje uboższą mieszankę, dokręcona bogatszą. U mnie jest 4,5 obrotu, i nie bardzo mi to chodzi, nie ma wolnych obrotów, czasami strzela w gaźnik. Dodam, że dopiero złożyłem silnik, nowe łożyska szlif nowy tłok. Gaźnik mam z okrągłym pływakiem. Przed remontem silnik też pracował jak chciał z racji tego, że brał olej i lewe powietrze z prawej strony(nie było sprężynki na simeringu). Czy to prawda, że przy docieraniu podnosimy iglice do samej góry, czyli pierwszy rowek licząc od dołu?.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Longer dnia Sob 17:22, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 18:38, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
iglica 1 lub 2 od dołu nie pamiętam. Ustaw zapon i wyprzedzenie. Wtedy ustaw gaźnik jak w książce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harrymartin
Fachowiec
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limerick
|
Wysłany: Pon 13:24, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.
Panowie jakie macie u siebie w Jawach 250 pozakładane dysze główne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez harrymartin dnia Pon 13:25, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KML
Kierownik warsztatu
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:45, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jawor napisał: | iglica 1 lub 2 od dołu nie pamiętam. Ustaw zapon i wyprzedzenie. Wtedy ustaw gaźnik jak w książce. |
Ile rowków mają wasze iglice , moja ma aż 5 i zastanawiam się czy to oryginał.
Jak ustawiłem na środkowy to reakcja na otwarcie manetki była z bardzo dużym opóźnieniem , przestawiłem na 2 od dołu i teraz reaguje momentalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|