Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont 250

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Pon 14:48, 23 Sty 2012    Temat postu: Remont 250

Witam
potrzebuję dokładny schemat silnika 353,będę go powoli składał ale wole ze schematem:)
jak zniwelować utlenione aluminium?czy trzeba papierem ściernym zetrzeć czy są inne sposoby?
Oraz czy do silnika 354 nadadzą sie wszystkie części od cz350?chodzi mi o wybebeszenie cz i przełożenie w kartery do starej 350-354,wiem że wał chyba musi być terz ten stary z labiryntem bo od cz jest coś zmienione chyba.Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Pon 17:14, 23 Sty 2012    Temat postu:

Silnik możesz śmiało złożyć w oparciu o [link widoczny dla zalogowanych] i forum Smile
Jeżeli chodzi o utlenianie się aluminium to nie ma na to rady, chyba, że lakier xD
Polecam szkiełkowanie, bardzo ładny efekt Smile


[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Pon 20:12, 23 Sty 2012    Temat postu:

Sleszu a ta głowiczka to pomalowana jest jakimś bezbarwnym lakierem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Pon 23:40, 23 Sty 2012    Temat postu:

Głowica jest tylko szkiełkowana, dało to efekt satynowej powierzchni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Wto 8:06, 24 Sty 2012    Temat postu:

ładnie wygląda to szkiełkowanie ale co fabryka to fabryka i tak ma byc:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Wto 13:07, 24 Sty 2012    Temat postu:

Co rozumiesz poprzez słowo fabryka ? Nic oprócz szkiełkowania nie da Ci powierzchni zbliżonej do powierzchni czystego odlewu. W przeciwieństwie do piaskowania, szkiełkowanie odbywa się za pomocą mikrokulek szklanych, dzięki czemu powierzchnia jest gładka co ma duże znaczenie w przypadku elementów, takich jak silnik - gładka powierzchnia nie przyciąga brudu. Zmienia się też struktura powierzchniowa, jest dobita, inaczej - utwardzona Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sleszu dnia Wto 13:07, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Wto 15:41, 24 Sty 2012    Temat postu:

chodzi mi o wygląd silniczka zbliżony do takiego jak wyjechał z taśmy:)co do tego szkiełkowania,mam ograniczony budżet żeby to zrobić,bo nie powiem ładnie wygląda,mam kompresorek ale za mały żeby co kolwiek szkiełkować,więc zrobie silniczek w miare możliwości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:06, 24 Sty 2012    Temat postu:

Ja preferuję "szlif" papierem ściernym (początek jak w polerowaniu, ale do zniwelowania rys bez uzyskania połysku). Według mnie daje efekt najbardziej zbliżony oryginalnemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 18:44, 24 Sty 2012    Temat postu:

a tu masz fotoopowieśc z remontu silnika mi pomogła
http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,6/z-remontu-silnika-fotoopowiesc,596.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Wto 19:11, 24 Sty 2012    Temat postu:

no właśnie o takie coś mi chodzi:)dzięki MARCIN_B

Tak na marginesie,wie ktoś kiedy zaplanowane są bazary z pierdołami motocyklowymi w czechach?chodzi mi o terminy wiosenno letnie i gdzie one będą-miejscowość.Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Wto 20:14, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Wto 22:31, 24 Sty 2012    Temat postu:

Jeżeli nie będziesz mógł sobie poradzić ze złożeniem silnika, pisz na priw.
Tydzień temu skończyłem składać mój silnik, muszę tylko odebrać cylinder po szlifie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Śro 14:43, 25 Sty 2012    Temat postu:

ok jak będę miał jakieś problemy to dam znać

Tak na marginesie,wie ktoś kiedy zaplanowane są bazary z pierdołami motocyklowymi w czechach?chodzi mi o terminy wiosenno letnie i gdzie one będą-miejscowość.Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Czw 11:01, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin