Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont Silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Wto 11:53, 28 Cze 2011    Temat postu: Remont Silnika

Witam,dziś zabrałem sie za remont jawy 250.Pare dni wolnego wiec silnik moze uda sie zrobic,A więc na wstępie już sa problemy..jak zdjąc wirnik prądnicy?oraz nie moge za chiny zdjac zębatki łańcuszka sprzegłowego z wału i zebatki łańcucha napędowego przy silniku.sa jakies sposoby?wirnik zapieczony pewnie,a reszta..hu.,wie..narazie zapsiukalem WD40 i niech troche postoi.Doradzcie cos?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mymateusz dnia Wto 11:56, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:15, 28 Cze 2011    Temat postu:

wirnik ściągasz wkręcając odpowiednio długą śrubę M8.

po ściągnięciu łańcuszka sprzęgłowego (i ewentualnie sprzęgła) zębatkę ściągasz ściągaczem trójramiennym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Wto 16:51, 28 Cze 2011    Temat postu:

Zębatka łańcucha napędowego może zostać, nie trzeba jej wyjmować żeby rozpołowić silnik. A jak będziesz miał goły karter to łatwiej będzie ją zdjąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mymateusz
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Tuczępy

PostWysłany: Pon 15:47, 04 Lip 2011    Temat postu:

Koledzy no pomalutku robię postępy,po skończeniu oczywiscie bedą fotki z przebiegu renowacji:)ale powiedzcie mi czym zedrzec stare chromy z baku,z felg...itd....?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:02, 04 Lip 2011    Temat postu:

bak to chyba druciak na wiertarkę, a felgi lepiej kupić nowe. szkoda czasu i pieniędzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Pon 18:49, 04 Lip 2011    Temat postu:

Cytat:
bak to chyba druciak na wiertarkę, a felgi lepiej kupić nowe. szkoda czasu i pieniędzy.
albo kontówka z tarczą z papierem ściernym lub szkiełkowanie bądź piaskowanie ale o trochę kosztowne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
haken23
Pan Henio



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 21:28, 27 Lip 2011    Temat postu:

polecam piaskowanie nic nie da lepszego efektu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin