|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb
Czeladnik
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 22:05, 16 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
gustaw a ja bylem swiecie przekonany ze mam 353\03 na podstawie internetu to wywnioskowalem i chyba blednie... gaznik mam 2926 sbd14b a airbox jest z metalowa siateczka w srodku a nie z wymienna wkladka. Czy to jest juz wersja 14km?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Śro 7:23, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co mi wiadomo nie było oryginalnie wymiennego filtra powietrza tylko jak mówisz metalowa wkładka. Ważnym elementem jest przetłoczenie na baku, tłumiki i stacyjka . Co pisze na tabliczce znamionowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
Wysłany: Śro 11:43, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Z tą żaróweczką co Ci świeci na zgaszonym silniku to powinieneś się cieszyć (jeśli gaśnie po odpaleniu) bo to kontrolka od ładowania aku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Śro 19:05, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ta druga pewnie od ładowania Ale na obrotach powinna gasnąć. A luz na głównym nie wiem ja bym zostawił , a jak ci się uda to jeszcze zminimalizuj,oby nie za bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 19:35, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jarekb napisał: | .Jeszcze pytanko, czy w skrzyni na glownym walku ograniczyc luz do''0''? mam taki minimalny |
to zależy jak rozumieć luz na wałku
tz jak na rozpołowionym to zawsze będzie luz łożyskowy
a jak na złożonym i chwycisz za kosz sprzęgłowy to nie powinno być żadnego luzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb
Czeladnik
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 20:02, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Na tabliczce znamionowej pisze 353, 1960r , 129 i jakies nr ramy. Tlumiki cygara, stacyjka w lampie i przetloczenie na baku jest. A tak wogole to juz jestem po pzzejazdzce moja jawa zlozylem silniczek na nowych wodzikach i skrzynia chodzi perfekt kontrolka ladowania w trakcie jazdy czasem gasnie na jakis czas a czasem sie leciutko zazy ale bardzo krotko natomiast nie potrafie zrobic kontrolki luzu.Znalazlem juz kabelek w lampie i podlaczylem go bezposrednio pod zarowke ale nic z tego.Jutro bede sie bawil jeszcze. Ale teraz najwazniejsze jezdzilem sobie dosc dlugo i zgasilem na chwile potem nie chciala odpalic a jak juz chycila to nie chciala sie wkrecac na obroty a na wolnych chodzila i nie gasla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Śro 20:05, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Słabe ładowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 22:09, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
po pierwsze masz słabe ładowanie kontrolka powinna zgasnąć całkowicie
po drugie
podłącz luz bezpośrednio żeby sprawdzić czy działa automat luzu
tz jak masz prądnice + na masie :
żarówkę 6v podłącz bezpośrednio do automatu tz taka śrubka obok zębatki zdawczej + żarówka a minus żarówka podłącz do akumulatora i zmieniaj biegi jak będzie LUZ to zaświeci Ci się żarówka i automat będzie działał poprawnie a wtedy szukasz dalej w elektryce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb
Czeladnik
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 0:24, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
marcin zrobilem jak mowisz i wtedy dziala. Powiedzcie mi czemu jak jest zimna to bardzo ladnie jezdzi a jak sie nagrzeje mocno to za czyna przerywac i szarpac az stanie i ciezko odpalic a jak zmienilem swiece na inna to znowu pieknie jezdzi ale tylko przez jakis czas i znowu zmiana swiecy na poprzednia... kondensator mam nowy platynki tez przerwa na platynkach 0,4 na swiecy 0,6, akum tez nowy swieca ngk b8hs a druga iskra f95. Czy swiece sa nie tak czy fajka moze miec przebicie po nagrzaniu sie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider
Kierownik zmiany
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siennica Różana Lubelskie
|
Wysłany: Pią 7:23, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
a długo musisz się i Ją męczyć zanim odpali jak już jest rozgrzana? Przyczyną może być zła ciepłota świecy, lub gdzieś łapie Ci lewe powietrze. Miałem podobnie zimna paliła a jak zgasła to mogiła, przyczyną był źle założony łącznik gaźnika z gumą od filtra powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb
Czeladnik
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 22:33, 20 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Gume gaznika mam dobrze zalozona na opaska a przyczyna byla swieca zmienilem i motorek pali od kopa i nie mam zadnych problemow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb
Czeladnik
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 17:41, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Juz kilka dni jezdze motorkiem bez wiekszych problemow takze test przeszedl pomyslnie tylko nie wiem jak w waszych jawach jest ze sprzeglem, ja kupilem zestaw tarcz za 52 zl niby wygladaja na korkowe produkcji z tego co pamietam tailandia korek ulozony ukosnie... na 3 i 4 biegu lubia slizgac i musze lekko odpuscic manetke i znowu odkrecic i dopiero dobrze jedzie ale zwlaszcza na 4 biegu.Mam zamiar naciagnac jakims sposobem sprezynki a jak mi sie nie uda to dam jeszcze po jednej cieniutkiej podkladce. Tam gdzie kupowalem tarcze to gosc mial jeszcze takie z twardego materialu tarcze produkcji czeskiej za 105 zl komplet ale wydaje mi sie ze to nie orginal bo dawniej byly przeciez tylko korkowe. Mial ktos z was do czynienia z takimi tarczami? Chcialem przy okazji podziekowac wszystkim co mi pomogli w tym temacie bo przydaly mi sie wasze porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 18:36, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
te skośne okinoi to totalny szajs. Musisz kombinować albo mocniejszy docisk sprężyn, albo lepsze przekładki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb
Czeladnik
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 16:35, 31 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
teraz sie przekonalem ze szajs ale juz je dojezdze do konca bo szkoda wyzucac a nie mam narazie kasy na inne a poki co dalem grubsze podkladki i lekko naciagnolem sprezyny i smiga jak trzeba przynajmniej poki co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb
Czeladnik
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 14:02, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie, poniewaz mialem zamotana instalacje chcialem popodlanczac wedlug schematu, i prawie mi sie udalo tylko niewiem jak podlaczyc przednia lampe w schemacie tego nie opisuja dobrze. W oprawie zarowki jest 4 miejsca do podlaczenia, postojowke podpiolem do stacyjki pod gniazdo 58, a z kierownicy wychodza mi 3 kable 2 czarne i jeden bialy czarne sa napewno od przelaczania dlugie/krotkie a ten bialy to nie mam bladego pojecia gdzie podpiac. Interesuje mnie jaki kabel wpiac w stacyjke pod gniazdo 56 czy to ma byc kabel bezposrednio od zarowki do stacyjki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|