Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont silnika 353/03 60 rok
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Pią 17:20, 02 Lis 2012    Temat postu:

a może ten biały od klaksonu... .hmmmmm kto to wie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 1:50, 03 Lis 2012    Temat postu:

calkiem mozliwe ze bialy od klaksonu, jutro sprawdze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 14:39, 03 Lis 2012    Temat postu:

Kurde juz nie mam sily z ta instalacja udalo mi sie zrobic swiatla wszystko podlaczylem wedlug schematu ale znowu pojawil sie problem... momentalnie rozladowalo mi akum po sprawdzeniu okazalo sie ze przyczyna jest kabel od cewki w gniezdzie 15 jak go wypiolem ze stacyjki to nie ma poboru pradu jak wpinam to iskrzy i rozladowuje akum. co moze byc przyczyna tego ? bo juz nie mam sily. Wczesniej mialem podpiete jakos inaczej i motorek jezdzil i ladowal a teraz nie odpale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 14:42, 03 Lis 2012    Temat postu:

nie wiem jak sie wkleja zdjecia bo bym wkleil dla podgladu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 16:19, 03 Lis 2012    Temat postu:

to wina regulatora napięcia. Jeśli jest mechaniczny to powinien automatycznie odcinać prąd do uzwojenia. Jak wejdzie Muczos to coś więcej pewnie Ci opisze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 18:02, 03 Lis 2012    Temat postu:

Tak jak pisze Jawor to najwyraźniej wina regulatora mechanicznego jak taki posiadasz
sprawdź czy przypadkiem nie są zwarte patynki lub elektromagnes przy wyłączonym prądzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MARCIN_B dnia Sob 18:04, 03 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 11:59, 04 Lis 2012    Temat postu:

Mam tak jak w orginale , mechaniczny. Dzisiaj rano chcialem to sprawdzic i podpiolem akum kabel od cewki do stacyjki i nie bylo poboru pradu ale przez chwile bo jak odpalilem motorek chwile popyrkal i znowu zgasl.Nie wiem jak nazwac poszczegulne czesci w regulatorze ale miedzy stykami sa przerwy na wł. kluczyku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:45, 04 Lis 2012    Temat postu:

ale ,że jak odpaliłeś i zgasł bo zabrakło prądu czy jak ?
jak na reglu jak piszesz jest ok (przy wyłączonym zapłonie nic się nie styka i przy załączonym też nie a dopiero przy odpalonym coś tam się zwiera , czyli trzeba szukać dalej )
Ja proponuję od stacyjki może to , czasami tak ma że nawet bez kluczyka ma załączony zapłon bo ma zwarcie
Ps stacyjka może podchodzić od Ursusa może być od 330 lub od 360 koszty w granicy 40 zł max


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 12:43, 05 Lis 2012    Temat postu:

Odpalilem chwile ladnie pyrkal i nagle nastapilo jakies zwarcie czy cos i zgasl. Sprobuje jeszcze inaczej podpiac, bo wczesniej przewod od cewki nie byl w gniezdzie 15 tylko w 54 i wtedy motor chodzil i mial ladowanie a miedzy czasie skabinuje nowa stacyjke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 12:46, 05 Lis 2012    Temat postu:

na regulatoze sa przerwy w dodatku wymierzylem szczelinomierzem zeby byly prawidlowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 16:05, 06 Lis 2012    Temat postu:

Problem juz znam, stacyjka jest dobra podlaczenie inst. tez dobre wiec wziolem sie za sprawdzenie przebicia na wirniku i szczotkach. Zdemontowalem wirnik i obudowe przypiolem mase do obudowy wirnika i dotykalem zarowką szczotek i okazalo sie ze na obu zaroweczka sie zaswieca a powinna tylko na jednej, sprawdzalem dalej i szczotkotrzymacz nie ma polaczenia z masa wiec jest ok. Odkrecilem regulator i sprawdzalem z jakiego powodu idzie prad na kabelek ktory idzie do szczotkotrzymacza i wywnioskowalem (niewiem czy dobrze) ze uszkodzona jest ta durza cewka. Nie wiem czy to morzna przewinac i naprawic? czy musze kupic elektroniczny znalazlem cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 18:31, 06 Lis 2012    Temat postu:

Ja ci polecam to
[link widoczny dla zalogowanych]
drożej ale mniej kombinowania i pasuje w miejsce starego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:11, 06 Lis 2012    Temat postu:

ten z linku jarekbe jest bardzo dobry lecz musisz mieć prądnice z - na masie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarekb
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 19:26, 06 Lis 2012    Temat postu:

dzieki marcin za linka jesli mowisz ze pasuje w miejsce starego i jest dobry to go kupie bo chce miec juz spokuj z tymi pradami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 20:18, 06 Lis 2012    Temat postu:

Ja też miałem problem z reglem mechanicznym i odkąd kupiłem ten co Ci podałem zero stresu Żadne przemagnesowanie prądnicy , czy zakładanie od nowszej jawy stojana z minusem na masę czy inne sposoby , nie twierdzę że ten polski jest zły ale wymaga więcej poświęcenia czasu no i może zawsze coś nie wyjść
Dodatkowo na forum jest dobrze opisany montaż tego co Ci podałem
jak nie znajdziesz to pisz na PW to Ci linka podeślę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin