|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 13:09, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy prawdopodobnie będę musiał dystansować wał i nie mogę znaleźć podkładek dystansowych w sieci, pytałem w sklepie z łożyskami i też nie mają. Wiecie może gdzie mogę takie nabyć i czy znacie ich wymiary. Z moich obliczeń wynika, że powinny mieć 62mm średnicy tak jak łożysko na wale, czy się mylę?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 15:42, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Kurcze z tym dystansowaniem to nie wiem czy się powinno robić, fabrycznie tego nie było, jeśli wał Ci lata w łożyskach na boki to trzeba czopy zmienić a nie ratować się podkładkami dystansowymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Śro 12:31, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy mam pytanie jutro mam zamiar składać silnik i kupiłem łożyska zamknięte z możliwością ściągnięcia tych "uszczelniaczy'' i teraz pytanie które warto zostawić a które muszę zdjąć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Longer
Młodszy majster
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieraków / Stalowa Wola
|
Wysłany: Śro 12:35, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar zrobić tak, patrząc od lewej strony:
lewa strona łożyska odkryta prawa zamknięta potem dwa simeringi lewa strona łożyska zamknięta prawa otwarta <wa> lewa odkryta prawa zamknięta simering.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 13:01, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zostaw tylko 1 blachę od strony zębatki napędowej. Wszystko inne do wyrzucenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Śro 13:14, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sułek
Pan Henio
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okrzeja-ząbki
|
Wysłany: Śro 13:02, 06 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ten wątek był już poruszany, zerwij wszystkie osłony łożyska, simering powinien też być smarowany. Robiłem tak we wsk 125 i było ok.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Sob 20:18, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja wyrwałem wszystkie osłonki aby uszczelniacz nie pracował na sucho.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|