Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont silnika-co wymieniamy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Longer
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieraków / Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 13:09, 13 Sty 2013    Temat postu:

Koledzy prawdopodobnie będę musiał dystansować wał i nie mogę znaleźć podkładek dystansowych w sieci, pytałem w sklepie z łożyskami i też nie mają. Wiecie może gdzie mogę takie nabyć i czy znacie ich wymiary. Z moich obliczeń wynika, że powinny mieć 62mm średnicy tak jak łożysko na wale, czy się mylę?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 15:42, 13 Sty 2013    Temat postu:

Kurcze z tym dystansowaniem to nie wiem czy się powinno robić, fabrycznie tego nie było, jeśli wał Ci lata w łożyskach na boki to trzeba czopy zmienić a nie ratować się podkładkami dystansowymi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Longer
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieraków / Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 12:31, 06 Lut 2013    Temat postu:

Koledzy mam pytanie jutro mam zamiar składać silnik i kupiłem łożyska zamknięte z możliwością ściągnięcia tych "uszczelniaczy'' i teraz pytanie które warto zostawić a które muszę zdjąć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Longer
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieraków / Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 12:35, 06 Lut 2013    Temat postu:

Mam zamiar zrobić tak, patrząc od lewej strony:
lewa strona łożyska odkryta prawa zamknięta potem dwa simeringi lewa strona łożyska zamknięta prawa otwarta <wa> lewa odkryta prawa zamknięta simering.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:01, 06 Lut 2013    Temat postu:

zostaw tylko 1 blachę od strony zębatki napędowej. Wszystko inne do wyrzucenia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Śro 13:14, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sułek
Pan Henio



Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okrzeja-ząbki

PostWysłany: Śro 13:02, 06 Lut 2013    Temat postu:

Ten wątek był już poruszany, zerwij wszystkie osłony łożyska, simering powinien też być smarowany. Robiłem tak we wsk 125 i było ok.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Sob 20:18, 09 Lut 2013    Temat postu:

Ja wyrwałem wszystkie osłonki aby uszczelniacz nie pracował na sucho.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin