|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:53, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Facet powiedział, że za ok 100 zł mogą mi wyszkielkowac motocykl. Piaskowania nie robią niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:07, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
możesz oddać wszystko do wyszkiełkowania ale będziesz musiał całość przeszlifować papierem ewentualnie włókniną ścierną odpowiedniej gradacji. Osobiście polecam to 2 bo przy matowieniu ramy papierem, dostaniesz kurwicy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 23:10, 22 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 8:31, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A po piaskowaniu ten problem odpada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:28, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Tak. Trzeba zagruntować podkładem, reaktywnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:18, 28 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem to o czym mówił Jawor. Wszystko zmywa się, z tej matowej powierzchni. Chyba nie będzie większego problemu z utrzymaniem tego w czystości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:25, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dziś złożyłem skrzynie biegów. Na sucho po złożeniu karterów niby wszystko chodzi jak talala. Jutro założę uszczelniacze i jak kupie silikon to złoże silnik do kupy. Jak myślicie, lepiej kupić śruby na imbus czy założyć oryginalne?
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:21, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
w środku na imbus a te widoczne na płaski wkrętak (oryginalne lub nowe z nierdzewki). Sprawdź jeszcze blaszkę automatu stopu, potrafi się poluzować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 23:38, 29 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 14:34, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Silnik już skręcony. Na razie na starych śrubach, ale nowe już mam w pracy. Zastosowałem czarny silikon Reinz- a i powinno być ok. Teraz tylko poskręcać resztę do kupy i biorę się za koła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 21:42, 30 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
kilka fotek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 0:05, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ocynkowane szpilki kiepsko wyglądają w malowanym cylindrze. Maluj w kolorze cylindra (czarny lub srebrny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:46, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jawor, one nie są cynkowane. Wyglądają tak po skiełkowaniu. A tak na marginesie to jakiej farby użyć do malowania cylindra. Chcę, żeby był czarny, bo chyba taki był oryginalnie- co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:53, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo mi sie podoba silnik po szkiełkowaniu. Wczoraj widziałem inny silnik po szkielkowaniu ale kolor był nie ciekawy, bardziej szary. Mógłbyś zrobić zdjęcie karterów na tle białej kartki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danielos95
Czeladnik
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:57, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie ma problemu. Jutro zrobię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 21:19, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
danielos95 napisał: | A tak na marginesie to jakiej farby użyć do malowania cylindra. Chcę, żeby był czarny, bo chyba taki był oryginalnie- co? |
Oryginał to czarny mat
najlepiej kup żaroodporną w tym kolorze w sprayu i po sprawie
ja używałem z firmy Champion i do tej pory super trzyma i wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 23:29, 31 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Oryginał czarny mat ale gdybym robił następny szkiełkowany silnik to bym z pewnością pomalował srebrnym. Silnik z wyglądu ma jednolitą bryłę a czarny trochę to zaburza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|