|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 14:20, 28 Maj 2009 PRZENIESIONY Pią 20:48, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mam pytanie... czy dodajecie do swoich maszyn czteroetylek ołowiu?? (stare 95 PB ) Z konstrukcyjnego puktu widzenia silniki były produkowane pod etylinę z właśnie takim specyfikiem i miały działanie antydetonacyjne (przeciwstukowe), jednocześnie podnosząc maksymalny stopień sprężania, w wyniku większą moc... Jako,że ołów zawarty w benzynie podczas zapłonu zamienia się w lotny bromek ołowiu(II) nie wywiera złego wpływu na żywotność silnika... (jedynie dla atmosfery ) Co Wy o tym sądzicie??
Pozdro Jawor
(Pozwoliłem sobie poprawić troszkę błędów-Jawsim)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Czw 14:21, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 14:24, 28 Maj 2009 PRZENIESIONY Pią 20:49, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nie dodaję, maszyna leci jak burza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin89
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła/Ujście
|
Wysłany: Czw 19:40, 28 Maj 2009 PRZENIESIONY Pią 20:50, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja równiez nie dodaje, własciwie moja jawa jeździ na wszystkim co jej wleje, czy jest to oktan 98 czy 95. Mozliwe ze jest tak, iż ołów dodaje mocy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 20:38, 28 Maj 2009 PRZENIESIONY Pią 20:51, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ktoś chyba zapomniał,że dla silnika 2T to nie ma znaczenia- tu chodziło o wypalanie się zaworów głowicy w 4T,których w naszych jawach nota bene brak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:06, 28 Maj 2009 PRZENIESIONY Pią 20:51, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kiedyś widziałem jak jaki wieśniak zlał trochę ropy z ciągnika... wlał do słynnej, nieustraszonej WSK-i i pojechał na balety do remizy... dłuuuuugo się śmiałem Pewnie było troche benzyny, wymieszała się z ropą, silnik nabrał ciepła i chodziło
Aha jeszcze jedno pytanko... Wszelkiego rodzaju "oczyszczacze" do dodawane do paliwa zdają egzamin?? Mają one (rzekomo) utrzymać silnik w czystości, usuwać nagar w komorze spalinowej i usunięcie szkodliwych substancji dla silnika... Może koszt nie jest duży (kupno specyfiku) ale to 30 zł zawsze lepiej mieć przy kieszeni... Do silników z układem wtryskowym zalecana jest nawet taka "kuracja" (konserwacja, oczyszczanie wrtysków) czy to samo tyczy się starych gaźnikowców?? Pytam z Ciekawości... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pią 22:56, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|